//
کدخبر: ۱۴۲۳۹۳ //

زن ۴۳ ساله درشت اندام در شرق تهران چه می کرد ؟

رئیس کلانتری ۱۲۸ تهران نو از دستگیری زن سارقی خبر داد که اقدام به سرقت مانتو می کرد.

به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ رسول بهرامی اظهار کرد: در پی وصول چندین شکایت از فروشگاه های مانتو فروشی در محلات تهران نو و نیروی هوایی موضوع در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری قرار گرفت.

بابررسی دوربین های مداربسته و تحقیقات میدانی مشخص گردید سارقان فروشگاه هایی را که فاقد گیت کنترلی می باشند را انتخاب می کنند و به صورت سه نفره وارد محل می شوند و دو نفر از آنان فروشنده را سرگرم می کند و سارق اصلی که خانم درشت اندام و ۴۳ ساله است در یک لحظه و بدور از چشم سایرین چندین مانتو را برداشته و زیر چادر خود می گذارد و از فروشگاه خارج می شود.

با بررسی های پلیسی مشخص گردید سارق اصلی سابقه دار می باشد و سابقا نیز تحت عنوان سرقت از فروشگاه ها به زندان رفته بود که اخیرا آزاد شده است و با تشکیل باندی که دو نفر دیگر خانم های ۳۴ و ۳۹ ساله بودند و از همسایگان قدیمی وی بودند اقدام به سرقت از فروشگاه ها می نمودند.

پس از هماهنگی های قضایی مخفیگاه متهم شناسایی و در یکی از محلات شرق پایتخت دستگیر گردید.

در تحقیقات بیان داشت مطلقه می باشد و به همراه دو دوست خود که آنان نیز مطلقه می باشند ساعات عصر فروشگاه های شلوغ که ضعف های امنیتی پیشگیرانه سرقت داشتند را در شرق تهران انتخاب می کردند و با شیوه حواسپرانی متصدیان که از سوی دو نفر همراه وی انجام می شد شخصا نسبت به سرقت مانتو ها اقدام می کرد و همدستان وی دقایقی پس از اینکه وی از محل خارج می شد آنان نیز فروشگاه را ترک می کردند.

هر دو روز یکبار به دو فروشگاه مراجعه می کردند و در عصر های پنج شنبه و جمعه به چندین فروشگاه دستبرد می زدند که معمولا در هر بار سرقت ۵ یا ۶ مانتو به سرقت می بردند و هرکدام را به قیمت ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان به مالخری می فروختند.

با توجه به اعتیاد شدید مبالغ بسیاری از درآمد های خود را صرف مصرف شیشه و هرویین می کردند. تلاش جهت دستگیری همدستان وی ادامه دارد و متهم با قرار قانونی روانه زندان گردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۲۳۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان