//
کدخبر: ۹۴۷۱۳ //

نقشه راهزنی ۸ هم سلولی در زنداند / هدف اول محله های خلوت تهران+ عکس

هشت مجرم خطرناک که با تشکیل باند سرقت در زندان اقدام به سرقت‌های مسلحانه می‌کردند یکی پس از دیگری بازداشت شدند.

نقشه راهزنی 8 هم سلولی در زنداند / هدف اول محله های خلوت تهران+ عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

هفتم اسفند‌سال قبل به مأموران پلیس آگاهی تهران خبر رسید سارقان مسلح با سرقت Stealing یک محموله بار پوشاک از محل گریخته‌اند. شاکی در توضیح ماجرا گفت: من صاحب یک فروشگاه پوشاک در محله یافت‌آباد هستم. لحظاتی قبل یک محموله پوشاک به ارزش 5میلیون تومان خریدم و آن را بار موتورسیکلتم کرده و به طرف مغازه‌ام در حال حرکت بودم که چند سارق مسلح راهم را سد کردند. آنها با افشانه اشک‌آور من را از موتور به زیر کشیده و با تهدید اسلحه محموله‌ام را سرقت کردند.

کارآگاهان پلیس با حضور در محل و بررسی دوربین‌های مداربسته موفق شدند یکی از اعضای باند را که از مجرمان سابقه‌دار بود شناسایی کنند. بعد از آن بود که متهم به صورت نامحسوس تحت نظارت پلیس قرار گرفت و سایر اعضای باند هم شناسایی شدند. کارآگاهان در اولین گام دهم اردیبهشت‌ماه چهار نفر از اعضای باند را در عملیات همزمان در شهرستان‌های ری و تهران دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنها تجهیزات نظامی از قبیل یک قبضه سلاح کمری، دو قبضه شبه سلاح کمری، چهار‌دستگاه بی‌سیم، یک دستبند فلزی، گاز اشک آور و یک دستگاه شوکر برقی کشف کردند.

اعضای باند وقتی مورد تحقیق قرار گرفتند به سرقت محموله پوشاک و چند سرقت مسلحانه دیگر از جمله سرقت از فروشندگان اسکناس و ارز در خیابان جمهوری، سرقت چند دستگاه خودروی سواری، سرقت فرش و سرقت‌های مشابه در شمال غرب کشور اعتراف کردند.

در جریان بررسی‌های بیشتر بود که اعضای باند به سرقت‌های مسلحانه خودروهای مدل بالا با همدستی چهار عضو باند دیگر اعتراف کردند. آنها گفتند که با چهار عضو دیگر باند در زندان Prison آشنا شده و بعد از آزادی سرقت‌های خود را رقم زده‌اند. یکی از آنها گفت با ایجاد تصادف Crash ساختگی با خودروهای مدل بالا راننده را مجبور می‌کردیم تا برای بررسی میزان خسارتی که وارد شده از ماشین خود پیاده شود. در همان زمان با تهدید اسلحه خودروی او را سرقت کرده و از محل فرار Escape می‌کردیم.

بعد از اعتراف تازه متهمان مشخص شد که اعضای باند دیگر توسط کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی در جریان سرقت‌های دیگری بازداشت شده‌اند. سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی، سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات از سارقان در پلیس آگاهی تهران جریان دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۴۷۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان