//
کدخبر: ۱۱۹۷۷ //
در اهر صورت گرفت؛

کشف بیش از ۶۸ هزار مواد محترقه

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از کشف تعداد 68 هزار و 13 عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز به ارزش تقریبی 350 میلیون ریال خبر داد.

 کشف بیش از 68 هزار مواد محترقه
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ یونس منفرد، گفت: در راستای پیشگیری از حوادث تلخ و ناگوار چهارشنبه آخر سال و برخورد با تهیه کنندگان و فروشندگان مواد محترقه اجرای طرح های مقابله ای امنیتی و انتظامی در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات تخصصی و گشت زنی های  محسوس و نامحسوس و با هماهنگی مقام قضائی موفق شدند تعداد 68 هزار و 13عدد انواع مواد محترقه را کشف کنند.

 سرهنگ منفرد ارزش ریالی مواد محترقه کشف شده را تقریبا 350 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این راستا 7 نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر در پایان با بیان اینکه شهروندان نباید سلامت خود و دیگر افراد جامعه را فدای شادی کاذب کنند، از خانواده ها خواست تا با کنترل بیشتر فرزندانشان از بروز حوادث تلخ و ناگوار در چهارشنبه پایان سال جلوگیری کنند و سریعاً هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه را به شماره تلفن 110 اطلاع رسانی کنند.

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۹۷۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان