//
کدخبر: ۹۹۳۰۴ //

ائتلاف ضد داعش: هیچ سقف زمانی برای حضور ما در سوریه وجود ندارد

ائتلاف بین‌المللی ضد داعش تحت رهبری واشنگتن اعلام کرد که عملیات‌شان در سوریه سقف زمانی‌ مشخصی ندارد.

ائتلاف ضد داعش: هیچ سقف زمانی برای حضور ما در سوریه وجود ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از سایت النشره،  کولونل توماس فیل، سخنگوی رسمی عملیات "عزم راسخ" که ائتلاف بین‌المللی ضد داعش در سوریه و عراق آن را اداره می‌کند، اعلام کرد: به رغم اعلام دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا مبنی بر عقب‌نشینی هر چه زودتر نیروهای آمریکایی از سوریه، سقف زمانی مشخصی برای حضور نیروهای ائتلاف بین‌المللی ضد داعش در این کشور وجود ندارد.

فیل در ادامه افزود: سخن گفتن درخصوص زمان پایان عملیات ائتلاف مذکور در سوریه امکان ندارد و ائتلاف ضد داعش براساس نیازها و شرایط لحظه کنونی که مهم‌ترین آن ریشه‌کن کردن داعش است عمل می‌کند.

وی با تاکید بر ترور احمد الحمدونی، مسؤول عالی‌رتبه گروه تروریستی داعش در موصل در ۱۷ ماه مه عنوان داشت: ائتلاف ضد داعش حملات زیادی را طی ماه‌های اخیر در سوریه انجام داده که تعداد این حملات در ماه مه میلادی به ۳۰۴ حمله رسید که سه برابر میزان حملات در ماه مارس بوده است.

فیل همچنین ادعا کرد: ائتلاف بین‌المللی ضد داعش قصد مداخله در جنگ داخلی کنونی در سوریه و هدف گرفتن نیروهای دولتی سوریه را ندارد.

سخنگوی رسمی عملیات "عزم راسخ" گزارش‌های عفو بین‌الملل در خصوص میزانی خرابی‌های شهر رقه سوریه به خاطر حملات ائتلاف ضد داعش را به باد انتقاد گرفت و بر پایبندی این ائتلاف به کمترین ضرر وارد کردن به غیرنظامیان و امکانات عمومی تاکید کرد!

وی اخبار مبنی بر تشکیل پایگاه نظامی جدید ائتلاف در کوه‌های "سنجار" واقع در شمال عراق در نزدیکی مرزهای سوریه را رد و تاکید کرد که این سخنان تنها مربوط به کاروان نظامی ائتلاف می‌شود که به این منطقه رسیده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۹۳۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان