//
کدخبر: ۷۷۷۲۹ //

تداوم درگیری گروه های تروریستی در سوریه

درگیری میان گروه های تروریستی 'جبهه آزادسازی سوریه' و تحریرالشام (جبهه النصره) در استان های ادلب و حلب این کشور ادامه دارد.

 تداوم درگیری گروه های تروریستی در سوریه
به گزارش فرتاک نیوز،

رسانه های وابسته به تروریست ها پنجشنبه شب اعلام کردند: گروه تروریستی تازه تاسیس جبهه 'تحریر سوریا' فرمانده تروریست های تحریر الشام (جبهه النصره) در استان حماه را بازداشت کرد.

این رسانه ها افزودند: 'محمد قرمز' معروف به ابویوسف الحموی و پنج همراه وی در کمین گروه تروریستی جبهه 'آزادسازی سوریه' در نزدیکی روستای الهبیط در جنوب ادلب گرفتار و دستگیر شدند.

درگیری تروریست ها روز پنجشنبه نیز ادامه داشت و گروه احرار الشام زیر مجموعه گروه تازه تاسیس جبهه آزادسازی سوریه در شهرک'حاس' در جنوب ادلب با گروه تروریستی تحریر الشام درگیر شدند.

این درگیری که همچنان ادامه دارد، سبب شده شماری از دو طرف کشته و یا زخمی شوند.

گروه های تروریستی 'احرارالشام' و 'نورالدین الزنکی' یکشنبه گذشته با ادغام در یکدیگر گروه تروریستی جدیدی با نام 'جبهه آزادسازی سوریه' را تشکیل دادند.

گروه های تروریستی احرارالشام و نورالدین الزنکی در بیانیه ای اعلام کردند که برای جبران کم کاری های گذشته و تفرقه ای که گروه های تروریستی دچار آن شده اند، تصمیم به تشکیل این گروه جدید گرفته اند.

این اقدام احرار الشام و نورالدین الزنکی پس از انتشار اخباری درباره آمادگی تحریرالشام (جبهه النصره) برای حمله به مواضع آن ها انجام شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۷۷۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان