//
کدخبر: ۷۷۲۳۹ //

نماینده چین در سازمان ملل: از حق فلسطینی ها برای داشتن کشوری مستقل حمایت می کنیم

نماینده دائم چین در سازمان ملل متحد بر نقش سازنده جامعه بین المللی برای حل مساله فلسطین تاکید کرد و گفت: از حق فلسطینی ها برای داشتن کشوری مستقل حمایت می کنیم.

نماینده چین در سازمان ملل: از حق فلسطینی ها برای داشتن کشوری مستقل حمایت می کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

«ما ژائوشو» روز سه شنبه در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد که با موضوع فلسطین برگزار شد، افزود: ما از همه طرف ها می خواهیم که از تنش و خشونت دوری کنند و به جان غیرنظامیان اهمیت دهند.

وی ادامه داد: جامعه بین المللی باید برای اجرای قطعنامه های تصویب شده اقدام و از صلح بین اسراییل و فلسطین حمایت کند. نماینده دائم چین با تاکید بر این که جامعه بین الملل باید نقش سازنده ای داشته باشند، اضافه کرد: ما از حق فلسطینی ها برای داشتن کشوری مستقل با داشتن بخش شرقی قدس به عنوان پایتختشان حمایت می کنیم.

ژائوشو اظهار کرد: پایبندی به اصول همکاری مشترک و هم افزایی برای صلح اهمیت دارد. از این رو در دسامبر سال گذشته سمپوزیومی برای صلح بین اسراییل و فلسطین برگزار کردیم و به تلاش برای حل این موضوع پایبندیم.

وی افزود: مساله قدس مساله ای پیچیده و حساس است و سرنوشت آن باید از طریق توافق تعیین شود.

نماینده چین در سازمان ملل متحد گفت: جامعه بین المللی باید کمک های انسانی به آوارگان فلسطینی را ادامه دهد و جلوی مشکلات بیشتر را بگیرد.

ژائوشو با اشاره به مشکلات پیش آمده برای ارسال کمک های ضروری به آوارگان فلسطینی به دلیل قطع بودجه آمریکا، تصریح کرد: ما از همه درخواست می کنیم که کمک های خود به آنروا (آژانس امدادرسانی و اشتغال پناهجویان فلسطینی سازمان ملل متحد) را افزایش دهند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۷۲۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان