//
کدخبر: ۷۷۲۲۶ //

نماینده روسیه در سازمان ملل تصمیم آمریکا درباره قدس را ثبات زدا دانست

نماینده فدراسیون روسیه در سازمان ملل متحد وضعیت در فلسطین را بحرانی توصیف کرد و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی را برهم زننده ثبات در منطقه دانست.

 نماینده روسیه در سازمان ملل تصمیم آمریکا درباره قدس را ثبات زدا دانست
به گزارش فرتاک نیوز،

واسیلی نبنزیا روز سه شنبه در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره فلسطین افزود: وضعیت امروز فلسطین بحرانی ست. اقدام به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسراییل همه را ناامید و بار دیگر احساسات را خدشه دار کرده و ثبات را بیش از پیش بر هم زده است.

وی ادامه داد: توسعه فعالیت های شهرک سازی در اسراییل بیش از پیش به وضعیت ضربه می زند و هر چه سریعتر باید متوقف شود.

نماینده روسیه درباره مشکلاتی که برای آنروا به عنوان تامین کننده نیازهای ضروری آوارگان فلسطینی به دلیل کاهش کمک های آمریکا پیش آمده هم گفت: روسیه همواره در حال ارسال کمک به آورگان فلسطینی است و به این کمک ها ادامه خواهد داد.

نبنزیا افزود: تنها راه حل موجود، استقرار دو کشور مستقل است و ما در خواست می کنیم که طرف های اسراییلی و فلسطینی به سرعت، مذاکرات دوجانبه بر مبنای توافقات بین المللی قبلی را شروع کنند.

وی با بیان این که ما با کشورهای عضو اتحادیه عرب به خصوص مصر و اردن همکاری کرده و از تلاش های آنها سپاسگزاریم، گفت: همانطور که می دانید که ما اخیرا پیشنهاد ملاقات بین نتانیاهو و محمود عباس در روسیه را دادیم و همچنان معتقدیم روسیه می تواند زمینه مناسبی برای صلح ایجاد کند.

نماینده روسیه در سازمان ملل متحد تاکید کرد: ادامه اتهامات بی پایه و اساس فایده ای ندارد و همه باید در راستای صلح منطقه تلاش کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۷۲۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان