//
کدخبر: ۳۹۷۵۱۶ //

محاکمه ای دوباره برای دونالد ترامپ

محاکمه دونالد ترامپ، روز سه‌شنبه با شکواییه ای.جین کارول، نویسنده‌ای که رئیس جمهور سابق ایالات متحده را به تجاوز در اواسط دهه ۱۹۹۰ در رختکن یک فروشگاه نیویورک متهم کرده، ادامه یافت.


محاکمه ای دوباره برای دونالد ترامپ
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از ای بی سی نیوز، ای. جین کارول، گفته است که می‌خواهد با این شکایت" زندگی خود را پس بگیرد". شاون کراولی، وکیل کارول به هیئت منصفه گفت: «دونالد ترامپ در سال ۱۹۹۶ به او تعرض کرد و زمانی که گفت که این موضوع ساختگی است موکلم را بدنام کرد.»

کارول، نویسنده و مقاله نویس مجله، ادعا می‌کند که این حمله در یک فروشگاه بزرگ برگدورف گودمن در خیابان پنجم در شهر نیویورک رخ داد، زمانی که "شوخی" او با ترامپ که در آن زمان یک تاجر نامزد کرده بود، "روی تاریکی پیدا کرد".

او در شکایت خود ادعا می‌کند که ترامپ او را "گرفت"، "او را به زور به اتاق رختکن رساند و به او تجاوز کرد."

کارول به هیئت منصفه گفت که ترامپ پس از برخورد با او در ورودی فروشگاه از او برای انتخاب لباس زیر کمک خواست. او گفت قبل از اینکه «همه چیز تغییر کند» آنها «با خنده و شوخی داخل فروشگاه رفتند»، حقیقت این است که او آن روز او را تهدیدی نمی‌دانست، اما اشتباه می‌کرد.

جو تاکوپینا، وکیل ترامپ، به هیئت منصفه گفت که کارول با زنان دیگر توطئه کرده است تا رئیس جمهور سابق را به تجاوز جنسی متهم کنند  زیرا آنها از او برای پیروزی در انتخابات ۲۰۱۶ "نفرت" دارند: «شواهد به شما نشان می‌دهد که کاری که او انجام می‌دهد توهین به عدالت است. او این کار را به خاطر پول، دلایل سیاسی و موقعیت انجام می‌دهد. و با این کار قربانیان واقعی تجاوز جنسی را به حداقل می‌رساند و درد آنها را از بین می‌برد. شما نباید اجازه دهید او از این کار سود ببرد.»

ترامپ این اتهامات را «یک کلاهبرداری» و «فریب» خوانده است که باعث شد کارول از او به دلیل افترا شکایت کند.

ترامپ می‌گوید که این نویسنده این مواجهه را برای تبلیغ کتاب خاطراتش ساخته و پرداخته است. وی تصریح کرد که این زن «در حد من نیست.»

ترامپ از سال ۲۰۱۹ که کارول برای نخستین بار به‌طور علنی او را به تجاوز متهم کرد، بارها و به صورت شخصی به این زن حمله کرده است. ترامپ مدعی است که کارول یک بیمار روانی است.

این محاکمه می‌تواند بین یک تا دو هفته طول بکشد. ترامپ نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ با انبوهی از پرونده‌ها و تحقیقات روبرو است.

ترامپ معتقد است که اظهارات او توهین آمیز نیست و حقیقت است. بر اساس پرونده‌های دادگاه، او در اظهارات خود در این پرونده گفت: "مضحک است" فکر کنیم که چنین حادثه‌ای در یک فروشگاه بزرگ رخ می‌دهد!

ترامپ نسبت به این اتهامات اظهار بیگناهی کرده و هرگونه تخلف را رد کرده است.

حدود ۲۰ روز پیش ترامپ در پرونده دیگری تفهیم اتهام شد. کیفرخواست ترامپ در آن پرونده شامل ۳۴ فقره اتهام است. ترامپ متهم به جعل مکرر سوابق تجاری برای پنهان کردن جرایم است. وی خود را در تمامی اتهامات وارده بی‌گناه دانسته است.

بخشی از پرونده او، برای راستی‌آزمایی ادعاهای استورمی دنیلز (با نام واقعی استفانی کلیفورد) هنرپیشه فیلم‌های غیراخلاقی تشکیل شده است. وی گفته است پس از برقراری ارتباط جنسی با دونالد ترامپ در سال ۲۰۰۶ میلادی مبلغ ۱۳۰ هزار دلار حق‌السکوت دریافت کرده تا از افشای آن در آینده خودداری کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۷۵۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان