//
کدخبر: ۳۰۹۳۵۷ //

خانواده نتانیاهو از المرت شکایت کردند

خانواده بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایهود المرت، نخست وزیر سابق این رژیم به دلیل اظهارات اخیر وی که این خانواده را دیوانه خوانده بود، شکایت کردند.

خانواده نتانیاهو از المرت شکایت کردند
به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه القدس العربی نوشت، براساس شکایتی که خانواده نتانیاهو به دادگاه تل آویو ارائه کرده اند، از دستگاه قضائی می‌خواهند تا المرت را به پرداخت غرامت‌هایی به ارزش ۸۳۷ هزار شِکِل (حدود ۲۵۷هزار دلار آمریکا) وادار کند.

براساس این شکایت، المرت طی دو مصاحبه به خانواده نتانیاهو افترا زده و گفته است، نتانیاهو و ساره، همسر وی و یائیر، پسر بزرگشان نیاز به درمان روانی دارند.

خانواده نتانیاهو در این شکایت المرت را به تلاش برای خدشه دار کردن "شهرت" نخست وزیر و ساره، همسر و یائیر، پسر بزرگشان متهم کردند.

وکیل مدافع نتانیاهو در متن شکایت اعلام کرد، المرت با اتهامات دروغین به حملات خود علیه خانواده نتانیاهو ادامه داده و تمامی خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است. 

در این شکایت نامه بخشی از اظهارات المرت درج شده است از جمله اینکه وی گفته است خانواده نتانیاهو بیمار روانی هستند و در شرایط عادی هر روانپزشک با وجدانی به سرعت دستور درمان آنها را صادر خواهد کرد.

المرت در مصاحبه‌ای گفته بود که این خانواده دچار یک بیماری ذهنی هستند.

خانواده نتانیاهو نیز از المرت خواسته بودند تا عذرخواهی کرده و این ادعاها را علناً رد کند.

المرت دو ماه پیش در گفتگو با وبسایت وای نت گفته بود، نتانیاهو فردی متکبر است و شخصا یا از طریق باند اطراف خود با هدف دستیابی به برخی از اهدافش اخبار را فاش می کند. 

وی همچنین گفته بود، نتانیاهو از هجمه های امنیتی برای اعمال فشار بر شرکای احتمالی خود سوءاستفاده می کند.

المرت که روابط خصمانه ای با نتانیاهو دارد، گفت، او آماده فروش امنیت رژیم صهیونیستی است تا امنیت شخصی خودش را حفظ کند. 

وی همچنین در خصوص مدیریت روابط رژیم صهیونیستی با نخستین همپیمان خود آمریکا از نتانیاهو انتقاد کرد و گفت، او مغرور بوده و دچار جنون خود بزرگ بینی است و این مساله ممکن است هزینه های سنگینی برای رژیم صهیونیستی در روابط با ایالات متحده از نظر سیاسی و اقتصادی داشته باشد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۳۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان