//
کدخبر: ۳۰۱۳۰۸ //

اتهام‌زنی اسرائیل به ایران/ ایران مسئول انفجار کشتی اسراییلی است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد انفجار کشتی اسراییلی در دریای عمان کار ایران بود اما او درعین‌حال اذعان کرد که برای اثبات این ادعا به انجام تحقیقات بیشتر نیاز است.

اتهام‌زنی اسرائیل به ایران/  ایران مسئول انفجار کشتی اسراییلی است
به گزارش فرتاک نیوز،

بنیامین نتانیاهو که دولتش بعد از سقوط حامی اصلی یعنی دونالد ترامپ در بدترین وضعیت سیاسی به سر می‌برد و ناکامی‌های اقتصادی او هم اعتراض مردم را در پی داشته است در یک فرافکنی آشکار و بدون ارائه هیچ سندی ایران را متهم به دخالت در انفجار کشتی این رژیم در دریای عمان کرد.

نتانیاهو گفت که انفجار کشتی اسراییلی در دریای عمان کار ایران بوده است.

این ادعا پیش‌تر هم از سوی بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تکرار شده بود اما او درعین‌حال اذعان کرد که برای اثبات این ادعا به انجام تحقیقات بیشتر نیاز است.

گانتس در اظهاراتی تنها دلیل دخالت تهران را نزدیکی این کشتی به آب‌های ایران عنوان کرد و گفت: موقعیت کشتی که به ایران نزدیک بود این گمان و ارزیابی را به وجود می‌آورد که ایران پشت این حمله بوده است.

گفتنی است روز جمعه یک انفجار در کشتی شرکت هلیوس ری اسرائیل که اتومبیل حمل می‌کرد روی داد.

در اثر این انفجار حفره‌هایی در دو طرف این کشتی که به مقصد سنگاپور حرکت می‌کرد، ایجادشده است البته کسی در این حادثه آسیب ندید.

مقامات تل‌آویو که مورد نفرت افکار عمومی ملت‌های مختلف قرار دارند بعد از بروز هر حادثه‌ای که به منافع این رژیم صدمه می‌زند بلافاصله ایران را به دخالت در آن متهم می‌کنند.

در موضوع انفجار یک بمب صوتی در مقابل سفارت این رژیم در هند که اخیراً خبر آن‌هم رسانه‌ای شد، رژیم صهیونیستی ایران را به دخالت در این حمله متهم کرد اما تحقیقات بیشتر دولت هند و خود صهیونیست‌ها نشان داد که تهران هیچ دخالتی در این مسئله نداشته است.

متهم کردن جمهوری اسلامی ایران در این حوادث در حالی است که این رژیم با حمایت آمریکا طی چند ماه اخیر بارها با تجاوز به خاک سوریه، مناطقی از این کشور را بمباران کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۳۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان