//
کدخبر: ۲۸۷۶۱۱ //

اوباما نتیجه انتخابات را نشان دهنده فضای دوقطبی آمریکا دانست

باراک اوباما رییس جمهوری پیشین آمریکا با اشاره به نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، گفت اینکه هر کاندیدا بیش از 70 میلیون رای دریافت کند نشان دهنده اختلاف عمیق در کشور است.

اوباما نتیجه انتخابات را نشان دهنده فضای دوقطبی آمریکا دانست
به گزارش فرتاک نیوز،

اوباما در مصاحبه با شبکه سی بی اس بیان کرد: آمریکا در زمان انتخابات در شرایطی بود که برخی هنجارها، برخی از ارزش های بنیادی خیلی مهم زیر پا گذاشته شدند.

رییس جمهوری پیشین آمریکا همچنین با پاسخ مثبت به این سوال که آیا این شرایط وی را نگران می کند، بیان کرد که اگر به صورت کاملا متفاوت عمل کنیم، کارایی دموکراسی ما خیلی سخت می شود.

پس از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ درگیری میان طرفداران جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا و دونالد ترامپ رئیس جمهوری فعلی این کشور جامعه را دو قطبی کرده است.

صدها نفر از حامیان نامزد جمهوری‌خواه در رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری خود را به مقابل کاخ سفید رساندند اما دونالد ترامپ به زمین گلف شخصی رفت تا آخر هفته را در آنجا بگذراند.

هواداران ترامپ که در راستای ادعای او برای تقلب انتخاباتی از برخی ایالت‌های آمریکا خود را به مقابل کاخ سفید رسانده‌اند تا راهپیمایی به سمت دیوان عالی آمریکا داشته باشند، با ترامپ مواجه شدند که با ماشین به جمع آنها پیوست و به سوی زمین گلف خود حرکت کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۶۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان