//
کدخبر: ۲۸۵۴۸۵ //

اوباما: بایدن رئیس جمهور فوق‌العاده‌ای خواهد شد

همزمان با تکیه دموکرات‌ها به رئیس جمهور سابق آمریکا برای جلب آرای سیاه‌پوستان در ایالت میشیگان در هفته پایانی کمپین انتخاباتی ۲۰۲۰، باراک اوباما، رئیس جمهور کنونی کشورش را به عدم جدی گرفتن پاندمی کرونا و ریاست جمهوری متهم کرد.

اوباما: بایدن رئیس جمهور فوق‌العاده‌ای خواهد شد

 به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، باراک اوباما، چهل و چهارمین رئیس جمهور آمریکا و جو بایدن، معاونش که می‌خواهد چهل و ششمین رئیس جمهور آمریکا شود، کارزارهای انتخاباتی را در شهرهای "فلینت" و "دیترویت" که ساکنان آنها عمدتا سیاه‌پوست هستند، برگزار کردند.

به گزارش فرتاک نیوز؛ اوباما ضمن درخواست از دموکرات‌ها برای مشارکت در انتخابات گفتند: سه روز تا مهم‌ترین انتخابات دوران زندگی ما باقی مانده است.

خاطرات تلخ پیروزی ترامپ در میشیگان و منطقه غرب میانه آمریکا همچنان در ذهن بسیاری از دموکرات‌ها باقیمانده است.  

تا روز شنبه نزدیک به ۹۲ میلیون رای دهنده آمریکایی آرای خود را به صندوق‌های رای انداخته‌اند و ده‌ها میلیون تن دیگر تا سه‌شنبه شب فرصت دارند تا آرای خود را به صندوق‌ها بیاندازند.

اوباما تمرکز دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بر تعداد جمعیت حاضر در کمپین‌هایش را به تمسخر گرفت و گفت: آیا کسی در جشن تولد ترامپ در کودکی شرکت نکرده است؟ آمریکا در یک پاندمی قرار دارد. آیا قرار نیست نگران این موضوع باشید!

همزمان با کمپین بایدن در میشیگان، دونالد ترامپ نیز کارزار انتخاباتی مهمی را در پنسیلوانیا برگزار کرد.

ترامپ به طرفدارانش گفت: اگر ما در پنسیلوانیا پیروز شویم، کار تمام است. به همین خاطر است که من در اینجا ایستاده‌ام.

کمپین بایدن اعلام کرده که اوباما را روز دوشنبه به فلوریدا و جورجیا می‌فرستد. اوباما ارزشمندترین وسیله این کمپین برای کمک به ترغیب رای‌دهندگان دموکرات است که برای شکست دادن ترامپ به شدت به آن‌ها نیاز است.

اوباما گفت: جو بایدن برادر من است. من جو بایدن را بسیار دوست دارم و او رئیس جمهور فوق‌العاده‌ای خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۴۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان