//
کدخبر: ۲۷۸۹۰۴ //

پیشتازی بایدن در ۳ ایالت تعیین کننده

نتایج جدیدترین نظرسنجی نشان می‌دهد علی رغم تلاش‌های کارزار انتخاباتی ترامپ برای پیشی گرفتن بر نامزد دموکرات در سه ایالت تعیین کننده، جو بایدن همچنان در این ایالت‌ها پیشتاز است.

پیشتازی بایدن در ۳ ایالت تعیین کننده

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، نظرسنجی مشترک روزنامه نیویورک تایمز و کالج سینا حاکی است، تلاش های کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ برای پیشی گرفتن بر جو بایدن نامزد حزب دموکرات در سه ایالت مهم و تعیین کننده، ناکام بوده و معاون رئیس جمهور سابق آمریکا همچنان در این ایالت ها وضعیت مطلوبی دارد.

به گزارش فرتاک نیوز، بر اساس این گزارش در حالی که مدت زمان طولانی تا برگزاری انتخابات 3 نوامبر یعنی 13 آبان ریاست جمهوری آمریکا باقی نمانده است، نتیجه نظرسنجی مشترک روزنامه نیویورک تایمز و کالج سینا نشان می دهد جو بایدن همچنان نسبت به دونالد ترامپ پیشتاز است.

تلاش های کارزار انتخاباتی ترامپ برای تغییر روند محبوبیت وی در ایالت های تعیین کننده نتیجه بخش نبوده و جو بایدن همچنان پیشتاز رقابت است.

این نظرسنجی نشان می دهد نامزد حزب دموکرات آمریکا در چندین ایالت تعیین کننده که کارزار انتخاباتی ترامپ روی آنها برای جبران عقب ماندگی و تغییر معادلات سیاسی حساب ویژه ای باز کرده است، همچنان از رئیس جمهور آمریکا پیشی گرفته است.

بایدن در ایالت مینه سوتا با کسب 50 درصد حمایت رای دهندگان از ترامپ با 41 درصد پیشتاز است.

در ایالت نوادا هم بایدن موفق به کسب 46 درصد حمایت رای دهندگان شده و این در حالی است که ترامپ 42 درصد آرا را در اختیار دارد.

در ایالت نیوهمپشایر نیز که یکی دیگر از ایالت های مهم و تعیین کننده نتایج نهایی انتخابات است، بایدن 45 درصد و ترامپ 42 درصد آرا را به خود اختصاص می دهند.

در ایالت ویسکانسین نیز بایدن با اختلاف 5 درصدی نسبت به ترامپ جلوتر است. ترامپ در انتخابات 2016 توانسته بود با اختلاف یک درصدی در ایالت ویسکانسین، هیلاری کلینتون را شکست دهد.

بر اساس این نظرسنجی، بایدن در این 4 ایالت تعیین کننده 48 درصد آرا را کسب کرده و این رقم برای ترامپ به 42 درصد رسیده است.

نتیجه این نظرسنجی نشان می دهد کارزار انتخاباتی ترامپ همچنان در وضعیت تدافعی قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۹۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان