//
کدخبر: ۲۷۶۴۹۴ //

دردسر جدید دونالد ترامپ در آستانه انتخابات

در نخستین روز برگزاری مجمع ملی حزب جمهوریخواه تعداد دیگری از نمایندگان سابق این حزب حمایت خود را از جو بایدن اعلام کردند.

دردسر جدید دونالد ترامپ در آستانه انتخابات

به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با یک چالش و دردسر جدید در آستانه انتخابات ریاست جمهوری نوامبر روبرو شده است.

به گزارش فرتاک نیوز؛ بیش از 27 نماینده سابق حزب جمهوریخواه از جمله جف بلیک حمایت خود را از جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات 2020 اعلام کرده اند. این در شرایطی است که روز نخست مجمع ملی حزب جمهوریخواه امروز دوشنبه آغاز به کار می کند.

بر اساس این گزارش 27 نماینده سابق جمهوریخواه آمریکا به طرح ابتکاری "جمهوریخواهان برای بایدن" پیوستند که توسط کارزار انتخاباتی بایدن برای تشویق حمایت جمهوریخواهان از این نامزد دموکرات راه اندازی شده است.

این نمایندگان سابق جمهوریخواه با اشاره به فساد ترامپ و اقدامات مخرب وی علیه دموکراسی، خواستار اقدام فوری برای بازگرداندن مسیر این کشور به عقلانیت و منطق شدند.

فلیک قرار است امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران درباره این تصمیم صحبت کند. پیش از این نیز تعداد دیگری از نمایندگان جمهوریخواه آمریکا حمایت خود را از بایدن اعلام کرده بودند.

هفته گذشته 73 مقام امنیت ملی سابق جمهوریخواه آمریکا از جمله مدیران سابق سیا و اف بی آی از بایدن حمایت کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۴۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان