//
کدخبر: ۲۷۶۷۹۹ //

بایدن خواستار عدالت و توقف خشونت شد

نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پس از گفت‌وگو با خانواده شهروند سیاهپوستی که اخیرا هدف گلوله پلیس قرار گرفته، خواستار عدالت و توقف خشونت شده است.

 بایدن خواستار عدالت و توقف خشونت شد

جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا چهارشنبه پس از گفت‌وگو با خانواده شهروند سیاهپوستی که اخیرا هدف گلوله پلیس در ویسکانسین قرار گرفته، خواستار اجرای عدالت شده و هرگونه خشونت به اسم یاکوب بلیک را محکوم کرده است.

به گزارش فرتاک نیوز،بر اساس این گزارش، شهر کنوشا در ایالت ویسکانسین صحنه اعتراضات گسترده و ناآرامی های مدنی و خشونت از روز یکشنبه تاکنون است.

یک مامور پلیس در شهر کنوشا به سوی یک مرد سیاهپوست غیرمسلح چندین گلوله شلیک کرد و او روانه بیمارستان شد. در پی این حادثه اعتراضات در این شهر آغاز شده و تونی اورس فرماندار ویسکانسین مجبور شده است تا نیروهای گارد ملی را برای مقابله با اعتراضات مستقر کند.

پلیس هیچ توضیح بیشتری درباره علت تیراندازی به سوی این سیاهپوست اعلام نکرده است. اداره پلیس ویسکانسین تنها اعلام کرده است که درباره این تیراندازی تحقیق خواهد کرد.

تصاویر منتشر شده در شبکه های مجازی نشان می دهد که این مرد سیاهپوست در حال رفتن به سوی یک خودرو بوده که 2 مامور پلیس به دنبال وی رفته و یکی از آنها چندین گلوله به سوی او شلیک کرده است.

بایدن گفت: چند لحظه قبل با پدر و مادر و خواهر و سایر اعضای خانواده یاکوب صحبت کردم و به آنها گفتم عدالت باید اجرا شود.

وی افزود: با مادر یاکوب موافقق هستم که گفته است خشونت در خیابان ها خواسته پسر یا خانواده‌اش نیست. اعتراض علیه وحشیگری یک حق است و کاملا لازم و ضروری است ولی از بین بردن جوامع و آشوب و خشونت، به معنای اعتراض نیست. خشونت زندگی و جان مردم را به خطر می اندازد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۷۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان