//
کدخبر: ۲۷۴۶۰۸ //

وعده کرونایی نامزد انتخابات در صورت پیروزی در دوره پیش رو

جو بایدن که همواره به نحوه مدیریت شیوع کرونا از سوی دونالد ترامپ انتقاد دارد، اعلام کرد در صورت رسیدن به ریاست جمهوری لحظه‌ای را برای مهار این بیماری از دست نخواهد داد.

وعده کرونایی نامزد انتخابات در صورت پیروزی در دوره پیش رو
به گزارش فرتاک نیوز،

 جو بایدن، نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا و رقیب اصلی ترامپ می‌گوید در صورت راهیابی به کاخ سفید هیچ فرصتی را برای مبارزه با ویروس کرونا از دست نخواهد داد.

جو بایدن که ظاهرا محوریت کمپین انتخاباتی خود را بر موضوع شیوع کرونا قرار داده، در حساب توییتری خود آورد: قول می‌دهم در صورت انتخاب، هیچ فرصتی را برای مهار این ویروس از دست ندهم.

نامزد دموکرات‌ها برنامه‌های خود برای مهار شیوع مرگبار کرونا در آمریکا اینگونه تشریح کرد: از دکتر فائوچی خواهم خواست که کماکان به وظایف خود (در کمیته بحران کرونا) ادامه خواهم داد و کارشناسان و مقامات ارشد دو حزب را گردهم خواهم آورد تا مسیر پیش رو را ترسیم کنیم. ما با هم این کار را به انجام خواهیم رساند.

نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیش‌تر نسبت به پیامد‌های فاجعه‌بار ابقای دونالد ترامپ در قدرت هشدار داد. جو بایدن اعلام کرد: ادامه دولت ترامپ برای ۴ سال دیگر می‌تواند پیامد‌های فاجعه آمیزی برای نسل‌های آینده داشته باشد.

دونالد ترامپ به دلیل عملکرد ضعیفش در مدیریت شیوع ویروس کرونا به شدت مورد انتقاد مردم و رسانه‌های این کشور قرار دارد. برخی نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد بایدن از اقبال بیشتری برای پیروزی برخوردار است، اما ترامپ می‌گوید اعتقادی به نظرسنجی‌های دروغین ندارد و در ماه نوامبر بایدن را شکست خواهد داد.

آمریکا هم اینک با فاصله بسیار زیاد در صدر کشور‌های جهان از لحاظ شمار مبتلایان و قربانیان این ویروس قرار دارد. تاکنون ۵ میلیون نفر در آمریکا به ویروس کرونا مبتلا شده اند. از این میان، بیش از ۱۶۰ هزار تن جان خود را از دست داده اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۶۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان