//
کدخبر: ۲۰۰۷۷۴ //

دبیر کابینه کاخ سفید هم کناره‌گیری می‌کند

رابط اصلی کاخ سفید و آژانس‌های دولت فدرال آمریکا در روزهای آتی از مقامش کناره‌گیری می‌کند. او بیش از دو سال در این سمت خدمت کرده و یکی از معدود مشاوران ارشد ترامپ است که از زمان آغاز ریاست جمهوری او هنوز باقی مانده است.

دبیر کابینه کاخ سفید هم کناره‌گیری می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه خبری هیل، ویلیام مک‌گینلی که به عنوان دبیر کابینه کاخ سفید از زمان تحلیلف ترامپ کار کرده است، گفته است قصد بازگشت به بخش خصوصی را دارد.

مک‌گینلی جمهوری‌خواه، از کارشناسان کهنه‌کار حوزه قانون انتخابات است که به عنوان وکیل ارشد در کمیته ملی سناتوری جمهوری‌خواهان خدمت کرده و در تابستان ۲۰۱۶ به کمپین ترامپ ملحق شد. مک‌گینلی به رفع چالش‌هایی که به پیروزی ترامپ در انتخابات نامزدی حزب جمهوری‌خواه لطمه می‌زد، کمک کرد.

روز جمعه هم الکس آکوستا، وزیر کار آمریکا استعفا داد و جدیدترین مقام رده بالای آمریکا می‌شود که از دولت ترامپ می‌رود. او ظرف یک هفته آینده پست خود را ترک می‌کند. الکس آکوستا، ۱۰ سال پیش و زمانی که دادستانی در ایالت فلوریدا بود، در جریان بررسی پرونده یک میلیاردر متهم به ارتباط با قاچاق جنسی، به سازش بر سر پرونده متهم شد. جفری اپستین، متهم پرونده با قبول برخی موارد اتهامی با حکم ۱۳ ماه حبس روبرو شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۷۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان