//
کدخبر: ۲۶۷۶۹۲ //

درصد عدم محبوبیت دونالد ترامپ رکورد زد

نتایج یک نظرسنجی نشان داد، درصد عدم محبوبیت دونالد ترامپ رکورد جدیدی را در افزایش تجربه کرده و این نشان دهنده نارضایتی آمریکایی‌ها از عملکرد او در قبال بحران‌های متعدد کشورشان است.

درصد عدم محبوبیت دونالد ترامپ رکورد زد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از پایگاه هیل، بر اساس یک نظرسنجی جدید که از سوی NPR/PBS NewsHour/Marist انجام گرفت، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تنها ۴۰ درصد محبوبیت کسب کرده هر چند که بهتر از ۳۵ درصد محبوبیتی است که در نظرسنجی اوت ۲۰۱۷ برای وی ثبت شد.

با این حال درصد پاسخگویانی که با عملکرد او در کاخ سفید مخالفت کردند در ماه جاری میلادی به بالاترین سطحش یعنی ۵۸ درصد رسید.

ترامپ در میان گروه رای‌دهندگان ثبت شده‌ای که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند عملکرد چندان بهتری کسب نکرده است. ۵۷ درصد از این گروه با عملکرد ترامپ مخالفت کردند در حالی که ۴۱ درصد از آنها، عملکرد او را تایید کردند.

این نظرسنجی در عین حال دریافت که ترامپ نزاع سختی برای جلب آراء یک سری گروه‌های تاثیرگذار بر پیروزی‌اش در انتخابات ماه نوامبر دارد. ترامپ در میان گروه آمریکایی‌های سیاهپوست که معمولا جزو وفادارترین گروه‌ها به دموکراتها هستند تنها توانست پنج درصد تایید کسب کند و ۹۳ درصد از آنها با او مخالفت کردند.

ترامپ در میان آمریکایی‌های حومه نشین نیز تنها ۳۳ درصد تایید کسب کرد در حالی که دو سوم از این گروه با عملکرد ترامپ مخالفت کردند.

ترامپ حتی در میان رای‌دهندگان سفید پوستی که بخش عمده پایگاه حامیان او را تشکیل میدهند درصد تایید کمتری نسبت به درصد مخالفت به دست آورده و در میان آنها ۴۸ درصد محبوبیت داشته در حالی که ۵۱ درصد آنها با او مخالفت کردند.

در عین حال ترامپ بر اساس این نظرسنجی در رقابت با رقیب دموکراتش جو بایدن عقب می‌افتد. نتایج این نظرسنجی نشان داد که بایدن با رای ۵۲ درصد جلوتر از ترامپی است که ۴۴ درصد رای کسب کرد.

 مشابه این شکاف پیشتر در یک نظرسنجی قبلی همین شرکتها مربوط به ابتدای ماه ژوئن نیز تجربه شد هر چند که در آن زمان ترامپ با هفت درصد رای کمتر پشت سر بایدن قرار گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۶۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان