//
کدخبر: ۲۶۱۰۳۸ //

سندرز: بعید است دوباره نامزد ریاست جمهوری آمریکا شوم

سناتور ایالت ورمونت به دنبال یک سری شکست در ایالت‌های بزرگ اصلی اعلام کرد کمپینش برای کاندیداتوری حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را به حالت تعلیق در می‌آورد و از رقابت‌ها کناره‌گیری می‌کند.

سندرز: بعید است دوباره نامزد ریاست جمهوری آمریکا شوم
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت گفت بعید است که در آینده مجددا برای پست ریاست جمهوری نامزد شود؛ اقدامی که باعث می‌شود معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا نامزد احتمالی دموکرات‌ها و رقیب رئیس جمهوری کنونی آمریکا در انتخابات ماه نوامبر شود.

سندرز ۷۸ ساله در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست گفت: سومین کمپین ریاست جمهوری کاملا بعید است. به نظرم کاملا بعید است که مجددا برای پست ریاست جمهوری نامزد شود. بار دیگر رای‌دهندگان احتمالا شاهد نامزد دیگری خواهند بود که پرچم ترقی‌خواه را حمل خواهد کرد.   

وی افزود: جو بایدن، معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا و نامزد احتمالی دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰  در بدترین روز خود هزار بار بهتر از دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در بهترین روزش است.

با این حال سندرز بار دیگر تاکید کرد که وی و بایدن اختلافات بسیار جدی با یکدیگر در حوزه سیاست دارند. سندرز گفت: برای من بسیار سخت است که تصور کنم چطور کسی می‌تواند از ساختار کنونی سیستم خدمات درمانیمان دفاع کند.

سندرز آخرین نامزد در سری کاندیداتورهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰  است که پس از شکست‌های متعدد از این رقابت‌ها کناره‌گیری می‌کند و به کمپین بایدن نیروی تازه‌ای می‌بخشد.

کناره‌گیری سندرز به معنای پایان دومین تلاشش برای رسیدن به کاخ سفید است که در فوریه سال گذشته آغاز شد. تا فوریه سال جاری میلادی سندرز به خاطر پیروزی‌اش در نیوهمپشایر و نوادا نامزد پیشتاز دموکرات‌ها بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۱۰۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان