//
کدخبر: ۲۵۸۹۳۷ //

ترامپ: هیچ اعتقادی به نظرسنجی‌هایی که پیشتازی بایدن را نشان می‌دهد ندارم

رئیس جمهور آمریکا نظرسنجی‌هایی را که نشان می‌دهد جو بایدن نامزد حزب دموکرات در رقابت‌های انتخاباتی پیشتاز است، رد کرده است.

ترامپ: هیچ اعتقادی به نظرسنجی‌هایی که پیشتازی بایدن را نشان می‌دهد ندارم
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای گفت: به نظرسنجی‌هایی که نشان می‌دهد جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری 2020 پیشتاز است، اعتقادی ندارم.

وی در ادامه افزود: تصور نمی‌کنم انتخابات ریاست جمهوری 2020 به یک رفراندوم و همه پرسی درباره نحوه عملکرد من برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تبدیل شود. البته من از اینکه معاون رئیس جمهور سابق آمریکا عملکرد خوبی داشته، متعجب شدم.

ترامپ تاکید کرد: به نظرسنجی‌ها اعتقادی ندارم. تصور می‌کنم مردم این کشور هوشیار و باهوش هستند. تصور نمی‌کنم آنها مردی را انتخاب کنند که فاقد صلاحیت است. البته منظور من این نیست که بایدن به خاطر شرایطی که الان دارد، فاقد صلاحیت است. منظور من این است که او 30 سال فاقد صلاحیت و شایستگی بوده است. هر کاری که او انجام داده، بد بوده است. سیاست خارجی وی یک فاجعه بود.

نظرسنجی‌های جدید انجام شده توسط رویترز-ایپسوس نشان می‌دهد 44 درصد رای دهندگان آمریکایی در انتخابات 3 نوامبر (13 آبان) از بایدن حمایت می‌کنند و این رقم برای ترامپ به 40 درصد رسیده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۸۹۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان