//
کدخبر: ۲۳۰۹۴۷ //

رییس رژیم صهیونیستی به بحران سیاسی در تل اویو اعتراف کرد

"رووین ریولین" رییس رژیم صهیونیستی جمعه شب وپس از انحلال کنست این رژیم اعتراف کرد که این رژیم از یک بحران عمیق سیاسی رنج می‌برد.

رییس رژیم صهیونیستی به بحران سیاسی در تل اویو اعتراف کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

ریولین در گفت وگو با شبکه ۷ رژیم صهیونیستی خطاب به ساکنان سرزمین‌های اشغالی گفت: نباید در حال حاضر غرق در یأس و ناامیدی باشیم، همچنان که شایسته نیست که اعتماد به دمکراسی و قدرت تشکیل زندگی توسط خودمان را از دست بدهیم.

وی اذعان کرد: بحران عمیق سیاسی در اسرائیل وجود دارد، اما ما همگی حق داریم که با همکاری یکدیگر به آنچه می‌خواهیم برسیم.

شکست احزاب رژیم صهیونیستی در تشکیل کابینه سرزمین های اشغالی را با بحران سیاسی عمیق روبه رو کردهاست.

در همین راستا، نمایندگان کنست رژیم صهیونیستی دیروز پنجشنبه رأی به انحلال پارلمان دادند و با سومین انتخابات زودهنگام در سوم مارس (۱۲ اسفند) موافقت کردند.

پس از ناکامی "بنی گانتز" رهبر حزب ائتلاف آبی و سفید و "بنیامین نتانیاهو" رهبر لیکود به عنوان دو حزبی که بیشترین شمار کرسی‌های کنست را کسب کرده‌بودند، ریولین یکم آذرماه "یولی ادلشتاین" رییس کنست را مأمور تشکیل کابینه کرد.

اما با گذشت مهلت مقرر، کنست نتوانست رأی ۶۱ نماینده را برای حمایت از یکی از اعضای کنست و معرفی وی به رئیس رژیم صهیونیستی برای تشکیل کابینه جلب کند.

ساکنان سرزمین‌های اشغالی امسال دو بار در ۲۰ فروردین و ۲۶ شهریور ماه برای انتخابات کنست به پای صندوق‌های رأی رفتند، اما دولت رژیم صهیونیستی تشکیل نشد و سومین انتخابات زودهنگام طی یک سال برگزار خواهد شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۹۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان