//
کدخبر: ۲۳۰۵۸۸ //

واکنش حزب الله به برگزاری کنفرانس عادی‌‎سازی روابط با اسرائیل در بحرین

حزب الله بحرین به برگزاری کنفرانس عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی توسط رژیم آل خلیفه در بحرین واکنش نشان داد.

واکنش حزب الله به برگزاری کنفرانس عادی‌‎سازی روابط با اسرائیل در بحرین
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از المنار، حزب الله لبنان کنفرانس عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در بحرین را که با مشارکت صهیونیست‌ها و با نام "آزادی دینی" برگزار شده است محکوم کرد.

حزب الله اعلام کرد که رژیم آل خلیفه با برگزاری این کنفرانس فداکاری‌های عظیم و جانفشانی‌های شهدا و مجروحان لبنانی و فلسطینی در مقابله با تجاوزهای رژیم صهیونیستی و تهدیدات‌های ادامه دار این رژیم را نادیده گرفته است.

حزب الله با یادآوری برگزاری اولین کنفرانس عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در منامه نقش توطئه‌‌گرانه و خیانت‌آمیز رژیم آل خلیفه برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و استقبال ازصهیونیست‌ها و ترویج ایده همزیستی با این قاتلان را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: رژیم آل خلیفه که وحشیانه‌ترین سرکوبگری‌ها را در قبال ملت مظلوم بحرین مرتکب شده و آنها را از ساده ترین حقوق انسانی محروم کرده است تلاش می‌کند از طریق تبدیل بحرین به سکویی برای دولت آمریکا و دشمن صهیونیستی به منظور نفوذ به قلب امت اسلامی و عربی، بر عدم مشروعیت خود سرپوش بگذارد.

حزب الله همچنین مشارکت سید علی الأمین روحانی لبنانی در این کنفرانس را محکوم کرد و  آن را خارج از اصول دینی و اخلاقی و توهین به میراث علمایی دانست که در مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و مخالفت با عادی سازی روابط با آن نقش برجسته ای داشته و دارند و در این راه خون‌های مطهر خود را تقدیم کرده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۰۵۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان