//
کدخبر: ۲۲۲۴۷۰ //

سناتور جمهوری خواه: آمریکا راهی جز خروج از سوریه ندارد

سناتور جمهوری خواه ایالت کنتاکی در انتقاد از دموکرات ها و جمهوری خواهانی که خواستار ادامه حضور آمریکا در سوریه هستند ، اعلام کرد : واشنگتن هیچ راهی جز خروج از سوریه ندارد.

سناتور جمهوری خواه: آمریکا راهی جز خروج از سوریه ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

سناتور "رند پال" در حساب کاربری توئیتر خود ، طرفداران ادامه حضور امریکا در سوریه را به باد انتقاد گرفت.

پال در واکنش به مواضع اخیر سناتور "لیندسی گراهام" و دیگر کسانی که خواهان ادامه حضور نظامیان آمریکایی در سوریه هستند ، نوشت: اگر شما می خواهید به جنگ های پایان ناپذیر خاورمیانه پایان دهید، بطور قطع باید از این جنگ ها خارج شوید.

وی نوشت: محافظت از نفت سوریه، فقط موجب طولانی شدن جنگ در این کشورش و سوق دادن کُردها به درگیری با بشار اسد است.

آقای رئیس جمهور! به هیچ عنوان به حرف های "لیندسی گراهام" و "چاک شومر" گوش ندهید. آمریکا راهی جز خروج از سوریه ندراد. بدون شک انها اشتباه می کنند.

دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا به دلیل خارج کردن نیروهای آمریکایی از شمال سوریه، با انتقادهای بسیاری از سوی فرماندهان سابق نظامی آمریکا، دموکرات ها و برخی متحدان جمهوری خواه خود روبرو است.

ترامپ خبر خروج نیروهای آمریکایی از سوریه را اولین بار اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی اعلام کرد، تصمیمی که به استعفای «جیمز متیس» وزیر دفاع وقت آمریکا منجر شد.

واقعیت خروج نیروهای آمریکایی از سوریه چیست؟

واقعیت این است که دونالد ترامپ برای عمل به وعده های انتخاباتی خود مبنی بر خروج از درگیری های نظامی در کشورهای خارجی، در زمره حامیان پایان جنگ جای گرفته است.

وی نخستین بار ۲۰ دسامبر سال گذشته به دنبال رایزنی با رجب طیب اردوغان تصمیم گرفت نیروهای آمریکا را به طور کامل از سوریه خارج کند. با این وجود وی توسط متحدان جمهوری خواه خود در کنگره و همکاران خود متقاعد شد که بخشی از نیروهای امریکایی را در آنجا باقی بگذارد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۲۴۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان