//
کدخبر: ۱۹۹۴۶۰ //

آمریکا حضور نظامی آلمان در سوریه را خواستار شد

نماینده آمریکا در امور سوریه از آلمان درخواست کرد تا نیروهایش را برای کمک به مقابله با داعش به سوریه اعزام کند.

آمریکا حضور نظامی آلمان در سوریه را خواستار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از شبکه خبری دویچه وله، جیمز جفری، نماینده ویژه آمریکا در امور سوریه گفت، متحدان باید حمایت تکنیکی برای اپوزیسیون به رهبری کردها فراهم کنند.

وی همچنین از دولت آلمان خواست تا نیروهای نظامی، متخصصان لجستیکی و تکنسین‌ها را برای کمک به نیروهای دموکرات سوریه تحت حمایت کردها به سوریه اعزام کند تا به مقابله با داعش بپردازند.

این مقام ارشد آمریکایی در مصاحبه‌ای با آژانس خبری آلمان گفت: ما خواستار حضور نیروهای زمینی آلمانی در سوریه هستیم. انتظار داریم که در همین ماه، پاسخی از سوی مقام‌های برلین دریافت کنیم. ما به دنبال داوطلبانی هستیم که می‌خواهند در سوریه باشند و در کنار سایر شرکای ائتلاف به مقابله با داعش بپردازند.

نماینده ویژه آمریکا همچنین گفت، نیروهای آلمانی نیازی نیست که به صورت مستقیم در مقابله با داعش حضور داشته باشند. بهتر است که با همکاری نیروهای محلی سوری با داعش مقابله کنیم. اما یک حضور قطعی بین المللی برای تضمین حمایت و پشتیبانی هوایی و لجستیکی، آموزش و فنی الزامی است. از آنجایی که نیروهای زمینی باید از خودشان هم مراقبت و دفاع کنند، نمی‌توان نبرد را رد کرد. ما امیدواریم که آلمانی‌ها بتوانند کار بیشتری انجام دهند. من خوشبین هستم. برخی از متحدان نیروهای خود را مستقر می‌کنند و من از این بابت مطمئن هستم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۹۴۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان