//
کدخبر: ۱۹۶۶۴۰ //

حزب‌الله لبنان: شرکت‌کنندگان در کارگاه منامه خائن و تروریست هستند

مسؤول روابط عربی حزب‌الله لبنان در سخنانی در واکنش به کارگاه اقتصادی بحرین به عنوان بخشی از "معامله قرن" گفت که شرکت کنندگان در این کارگاه خائن و تروریست هستند.

حزب‌الله لبنان: شرکت‌کنندگان در کارگاه منامه خائن و تروریست هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از پایگاه خبری العهد، شیخ حسن عزالدین، مسؤول روابط عربی حزب‌الله لبنان در واکنش به کارگاه اقتصادی منامه به عنوان بخشی از طرح صلح آمریکا برای فلسطین و رژیم صهیونیستی موسوم به "معامله قرن" اظهار کرد: آنچه نظام بحرین انجام می‌دهد الزاماتی را برای کسانی که در نشست منامه حاضر می‌شوند ایجاد می‌کند نه ملت بحرین.

وی افزود: فلسطین آزاد و دارای حاکمیت مستقل باقی خواهد ماند و ما بر افزایش اتحاد و دوری از دودستگی و اختلاف در میان فلسطینی‌ها تأکید می‌کنیم.

این مقام حزب‌الله تصریح کرد: عادی سازی جدید روابط با رژیم اشغالگر نشانه گستاخی برخی سازمان‌های عربی است. قدس پایتخت همیشگی فلسطین است و رژیم صهیونیستی به سمت نابودی پیش می‌رود.

عزالدین ادامه داد: حاضران در کارگاه منامه خائن و تروریست هستند. ما به ملتمان در فلسطین اعلام می‌کنیم که هیچگاه از یک وجب از خاک فلسطین چشم‌پوشی نکرده و در این باره سازش نخواهیم کرد.

وی گفت: مقاومت از جغرافیای ملی به میهنی بزرگتر منتقل شده و در آینده در جایی که باید باشد قرار خواهد گرفت. مقاومت قدرت و توانی دارد که باعث می‌شود دشمن در حالتی از ترس و نگرانی زندگی کند.

این مقام حزب‌الله در ادامه خاطرنشان کرد: محور مقاومت و هر آنچه در اختیار دارد از عناصر قدرت فلسطین است.

کارگاه اقتصادی بحرین به عنوان بخشی از "معامله قرن"، به درخواست آمریکا در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در منامه، پایتخت بحرین برگزار می‌شود. مقامات فلسطین بارها با حضور در این کارگاه که "به دنبال تضییع حق و حقوقشان است" اعلام مخالفت کرده‌اند اما برخی کشورها از جمله عربستان، امارات، مصر و اردن برای مشارکت در آن اعلام آمادگی کرده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۶۶۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان