//
کدخبر: ۱۹۵۶۴۹ //

پمپئو: دائماً به ایران پیام می‌فرستیم

وزیر خارجه آمریکا مدعی است واشنگتن جنگ نمی‌خواهد بلکه دائماً در حال ارسال پیام به امید تغییر رفتار ایران است!

پمپئو: دائماً به ایران پیام می‌فرستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از المانیتور، مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا در بازدید سرزده‌ای که روز گذشته از مقر گروه تروریستی سنتکام داشت؛ مدعی شد که دونالد ترامپ رئیس‌جمهوری آمریکا دنبال جنگ با ایران نیست.

وی در این باره افزود: ترامپ جنگ نمی‌خواهد و ما همزمان با اتخاذ تدابیری که برای حفاظت از منافع آمریکا در سطح منطقه مهم است، به ارسال این پیام ادامه می‌دهیم.

پمپئو در پاسخ به این سوال که آیا آمریکا کشورهای دیگری را برای انتقال پیام واسطه قرار داده است یا خیر؛ مدعی شد: در ارسال خیلی پیام‌ها دخیل بوده‌ایم و حتی همین حالا هم با ایران در ارتباط هستیم تا به آنها بگوییم برای مقابله با تهاجم آنها جدی هستیم.

وی در بخشی از ادعاهای خود افزود: از آغاز روی کار آمدن دولت ترامپ، ماموریت ما متقاعد کردن ایران به عدم پیشبرد برنامه هسته‌ای و توسعه موشک‌ها و سایر اقدامات بدخواهانه‌ای بوده است که در سراسر جهان انجام می‌دهد. هدف از کارزار فشار نیز همین است. این کارزار خیلی موثر بوده و باید اطمینان بدهیم که این کار را تا جایی ادامه خواهیم داد که فرصت قانع کردن ایران به تغییر رفتارش را پیدا کنیم.

پمپئو همچنین مدعی شده است: هدف از دیدار من از مقر سنتکام حصول اطمینان از هماهنگی دقیق وزارت خارجه و وزارت دفاع در گستره وسیعی از مسائل است.

وزیر خارجه آمریکا در این خصوص ادامه داد: درباره تنش های اخیر در خلیج فارس و بسیاری از دیگر موضوعات صحبت کردیم. به کارهای خود برای اینکه به جمهوری اسلامی نشان دهیم که جدی هستیم، ادامه می دهیم تا تخاصم بیشتر آنها را در منطقه دفع کنیم!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۹۵۶۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان