//
کدخبر: ۱۵۹۲۷۹ //

میلیاردر آمریکایی میلیون ها دلار صرف استیضاح ترامپ می کند

«تام استیر» میلیاردر آمریکایی اعلام کرد که نامزد انتخابات ریاست جمهوری 2020 نخواهد شد و به جای آن تلاش هایش را برای استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا دو برابر خواهد کرد.

 میلیاردر آمریکایی میلیون ها دلار صرف استیضاح ترامپ می کند
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از «ان.بی.سی نیوز»، استیر قرار است 40 میلیون دلار به کارزار «لزوم استیضاح» اختصاص دهد. این کارزار تاکنون با تبلیغات و برگزاری برنامه های متعدد تلاش زیادی کرده است تا مردم و قانونگذاران آمریکایی را برای استیضاح رئیس جمهوری این کشور قانع کند.

استیر از حامیان مالی حزب دموکرات است که پیش تر مدیریت یک صندوق سرمایه گذاری را برعهده داشت. وی یکی از نامزدهای احتمالی این حزب در انتخابات 2020 به شمار می رفت اما در ایالت آیوا گفت که نامزد انتخابات ریاست جمهوری نمی شود.

به گزارش سی.ان.ان، این میلیاردر 61 ساله در ایالت آیووا گفت: حالا که مساله استیضاح به یک نقطه عطف رسیده است صددرصد زمان، تلاش و منابع خود را به یک آرمان اختصاص می دهم و آن استیضاح و برکناری ترامپ از قدرت است.

استیر برای تاثیرگذاری بر انتخابات میاندوره ای 2018 حدود 120 میلیون دلار هزینه کرد تا نامزدهای دموکرات در مقابل جمهوریخواهان به پیروزی برسند. او طی سال های اخیر تلاش خود را به مخالفت با ترامپ اختصاص داده و فهرستی شامل هفت میلیون از افرادی را جمع آوری کرده است که از اقدامات وی برای استیضاح ترامپ حمایت کرده اند.

به گزارش شبکه «سی.ان.بی.سی»، «کوین ماک» استراتژیست ارشد استیر روز چهارشنبه اعلام کرد که این میلیاردر 40 میلیون دلار به تلاش ها و برنامه ها برای استیضاح ترامپ اختصاص خواهد داد. این تلاش ها شامل برنامه های آموزشی، برگزاری جلساتی در شوراهای شهر، برگزاری نشست در واشنگتن و بسیج میلیون ها هوادار برای پافشاری بر خواست خود مبنی بر استیضاح ترامپ است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۹۲۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان