//
کدخبر: ۱۴۰۲۰۱ //

ماجرای جنجال جدید ترامپ

بعد از حملات متعدد به فیس بوک، گوگل، اپل، آمازون و دیگر شرکت های بزرگ فناوری در آمریکا، ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده این بار توئیتر را هدف حملات تند خود قرار داده است.

 ماجرای جنجال جدید ترامپ
به گزارش فرتاک نیوز،

ترامپ از اینکه توئیتر تعدادی از طرفداران وی را در این شبکه اجتماعی حذف کرده عصبانی بوده و معتقد است که این کار عمدا انجام شده و نشان دهنده سوگیری و عدم بی طرفی سیاسی این سایت است.

ترامپ به طور کلی معتقد است شبکه های اجتماعی آمریکایی و مدیران آنها با جمهوری خواهان دشمنی دارند. وی در توئیت خود نوشته که توئیتر بسیاری از تعقیب کنندگان وی را حذف کرده و با این کار بر ضد رئیس جمهور عمل کرده است.

اما به نظر می رسد این موضوع ربطی به ضدیت با ترامپ ندارد. زیرا توئیتر در ماه های اخیر بسیاری از حساب های کاربری جعلی را که برای انتشار اخبار دروغین در توئیتر به کار می رفتند حذف کرده و به نظر می رسد برخی از این حساب ها در میان تعقیب کنندگان ترامپ در توئیتر بوده اند.

از همین رو ترامپ از ماه جولای تا به حال در حدود 204 هزار نفر از 53.4 میلیون نفر تعقیب کننده خود را از دست داده است. این افراد 0.4 درصد از کل تعقیب کنندگان وی بوده اند که حساب های کاربری قلابی داشته اند.

براندون برومن سخنگوی توئیتر هم  گفته است: به دنبال حذف حساب های جلی تعداد تعقیب کنندگان بسیاری از حساب های کاربری مشهور کاهش یافته و در نهایت افرادی باقی مانده اند که واقعی و قابل اعتماد هستند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۰۲۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان