//
کدخبر: ۴۲۵۵۳۶ //
فرماندار سیروان:

انتخابات آبروی نظام است/مردم سیروان در انتخابات حضوری گسترده خواهند داشت

فرماندار شهرستان سیروان گفت: انتخابات آبروی نظام و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت، چهار راهبرد اصلی مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بعنوان نقشه راه همه ما در انتخابات پیشرو خواهد بود

انتخابات آبروی نظام است/مردم سیروان در انتخابات حضوری گسترده خواهند داشت

به‌گزارش‌‌فرتاک‌نیوز؛محمدباقر شریفی در دیدار با اعضای جدید هیأت نظارت بر انتخابات این شهرستان با اشاره به اینکه خدمت به مردم در همه بخش‌ها بهترین عامل ایجاد رضایتمندی است، افزود: با امیدآفرینی و خدمت بی وقفه به مردم می توان به دنبال فضایی مناسب برای برگزاری انتخابات سالم، پرشور و باشکوه بود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات قانونی و سالم آبروی نظام است، اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات نشانگر علاقمندی آنان به نظام و نوعی بیعت با نظام و آرمان های انقلاب اسلامی است.

شریفی با بیان اینکه مهمترین رسالت مجریان و دست اندرکاران، برگزاری انتخاباتی قانونی، آرام، امن، پرشور و با شکوه با حضور حداکثری مردم است، تصریح کرد: اعتماد مردم به عوامل و دست اندرکاران انتخابات یک سرمایه مهم سیاسی است و جلب مشارکت مردم در همه عرصه های اجتماعی و سیاسی مستلزم فراهم نمودن زمینه های اعتماد اجتماعی است.

فرماندار سیروان اظهار داشت: همه افرادی که در امر برگزاری انتخابات دخیل هستند باید اجرای صحیح قانون در تمام مراحل انتخابات را مدنظر داشته و لازم است که در راستای صیانت از آرای مردم و پیروی از دستور مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن رای مردم گام بردارند.

شریفی با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه این شهرستان همچون گذشته حضوری گسترده و پرشور در انتخابات خواهند داشت،تصریح کرد: حضور گسترده در پای صندوق های رأی، تمام نقشه های دشمنان این مرز و بوم را خنثی می کند.

همچنین محمدحسین باژدان رئیس هیات نظارت بر انتخابات سیروان گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی با تمام ساز و کارها در نظر گرفته شده بصورت مردمی برگزار می شود و فرآیند انتخابات، یک فرایند قانونی، مردمی است.

محمدحسین باژدان افزود: علیرغم تلاش معاندین و رسانه ای دشمنان بر علیه انتخابات با هدف ایجاد یاس و ناامیدی و با دعوت به تحریم مشارکت در انتخابات شروع به تبلیغات کردند ولی ما شاهد استقبال بسیار گسترده ای در مرحله پیش ثبت نام از سوی شخصیت ها و چهره های معروف بودیم و این حکایت از این دارد که این افراد دلبسته به اسلام و جمهوری اسلامی هستند و نه محکم به جریان های خارج نشین گفتند.

وی اظهار داشت: قانون انتخابات تغییرات زیادی داشته که تغییرات این قانون بایستی به همه ناظرین و عوامل اجرایی آموزش داده شود که با جلسات آموزشی این قانون را برای ناظرین برنامه ریزی شده است.

باژدان به راهبرد مهم انتخابات که توسط مقام معظم رهبری مشخص شده اشاره و تصریح کرد: طبق فرمایش معظم له، سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت باید به صورت جدی پیگیری شود و از همین رو ما در زمینه سلامت که وظیفه اصلی ماست به شکل مستمر برنامه ریزی و تلاش می  کنیم.

گفتنی است طی احکامی جداگانه از سوی رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان، محمدحسین باژدان به عنوان رئیس هیات نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه فرعی سیروان، جاسم عزیزیان و سیدامین موسوی به عنوان اعضای هیات نظارت و آقای بهروز امیدی نیز به عنوان مسئول و نماینده هیات نظارت در بخش کارزان معرفی شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۵۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان