//
کدخبر: ۲۸۷۴۱۶ //

وکیل شخصی ترامپ مسئول رسیدگی به تمامی شکایات انتخاباتی او شد

رئیس جمهور آمریکا وکیل شخصی خود را مأمور رسیدگی به تمامی پرونده‌های مربوط به ادعای تقلب در انتخابات کرد.

وکیل شخصی ترامپ مسئول رسیدگی به تمامی شکایات انتخاباتی او شد

«رودی جولیانی» دوست نزدیک و وکیل شخصی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا مسئول رسیدگی به تمامی پرونده‌های شکایات انتخاباتی او شد.

به گزارش فرتاک نیوز، به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، جولیانی در کنار رسیدگی به تمامی این پرونده‌ها، مدیریت راهبرد ارتباطی پیرامون شکایات انتخاباتی در ایالات مختلف را بر عهده خواهد داشت.

توسل ترامپ به جولیانی برای پیش بردن ادعای تقلب در انتخابات در حالی صورت می‌گیرد که با شکست او در رقابت بر سر تصاحب کاخ سفید حلقه اطرافیانش را کوچک‌تر کرده و او ناچار به انتصاب افرادی وفادارتر شده است.

محول شدن رسیدگی به ادعاهای انتخاباتی ترامپ به جولیانی در حالی صورت گرفته که این وکیل جنجالی اخیراً به خاطر اظهارات عجیبش در یک نشست خبری، مورد تمسخر قرار گرفته است.

جولیانی همچنین غیراخلاقی و سخیف خواندن صحنه‌ای از یک فیلم هالیوودی را که جدیداً در آن به ایفای نقش پرداخته را تکذیب کرد.

تصمیم ترامپ برای دادن مسئولیت تمام پرونده‌های حقوقی انتخاباتی به جولیانی پس از آن صورت می‌گیرد که نزاع تیم او برای ابطال آرای پُستی در ایالت‌های آریزونا، پنسیلوانیا و میشیگان با شکست همراه شده و اکنون برخی رسانه‌های آمریکایی نیز «جو بایدن» رقیب دموکرات ترامپ را در ایالت جورجیا پیروز اعلام کرده‌اند.

دادگاهی در شهر «فیلادلفیا» ایالت «پنسیلوانیا» روز گذشته (جمعه) به وقت محلی پنج شکایت حقوقی ستاد انتخاباتی ترامپ و جمهوری‌خواهان را که در آن مدعی بی‌نظمی و تخلف در آرای صندوق‌های پستی انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شده بودند، رد کرد.

از سوی دیگر «کتی بوکوار» از مقامات ایالت پنسیلوانیا اعلام کرد که حاشیه برتری جو بایدن در این ایالت به اندازه‌‌ای است که نیازی به بازشماری آرا وجود ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۷۴۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان