//
کدخبر: ۳۷۱۲۴۲ //

جلسه هماهنگی یادواره شهدای ایل خزل برگزارشد

با حضور فرماندار، معاون سیاسی فرماندار،امام جمعه موقت ورئیس شورای شهر سرابله ومعتمدین جلسه برنامه ریزی وهماهنگی یادواره شهدای ایل خزل در محل فرمانداری درشهرسرابله برگزارگردید

جلسه هماهنگی یادواره شهدای ایل خزل برگزارشد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس سعید رضا کریمیان فرماندار چرداول در جلسه ستاد هماهنگی  یادواره شهدای ایل خزل اظهار داشت:ما باید باور داشته باشیم در جمهوری اسلامی ایران هرچه داریم از برکت خون شهداء است، عمران ، آبادانی ، عزت و سربلندی امروز نظام اسلامی در جهان مرهون رشادتها و جانبازی تمام شهدا می باشد.

وی افزود: زنده نگه داشتن یاد شهدا یک وظیفه عمومی است که برعهده تک تک مردم بخصوص مسئولین کشور می باشد و می بایست این وظیفه را به نحو احسن و بدون هیچ منتی به انجام برسانند و این کار بدون اجر باقی نخواهد ماند.

وی در ادامه گفت : همه ما مدیون خون شهدا هستیم و موظف به زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن عزیزان هستیم و نباید شهداء را وارد مرزبندیهای سیاسی و قومی و مذهبی کنیم و وحدت و یکپارچگی تمامی مردم در پاسداشت شهداء را نشان دهیم.

کریمیان درپایان گفت: تمامی دستگاها ونهادهای اداری وظیفه دارند همکاری لازم در خصوص اجرای این یادواره با برگزارکنندکان آن داشته باشند

گفتنی است یادواره  ۴۲۰ شهید ایل خزل  درروز چهارشنبه مورخ  هیحدهم آبان ماه درروستای زنجیره علیا برگزار خواهد شد

انتهای پیام

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۱۲۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان