//
کدخبر: ۳۶۵۵۰۳ //

شش هزار نفر در روستاهای شهرستان هلیلان به آب شرب متصل شدند

پروژه آبرسانی به روستاهای بخش مرکزی و جزمان شهرستان هلیلان برای بهره مندی ۶ هزار سکنه این شهرستان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام به بهره برداری رسید

شش هزار نفر در روستاهای شهرستان هلیلان به آب شرب متصل شدند

به گزارش فرتاک نیوز همزمان با ششمین روز از هفته دولت، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در شهرستان هلیلان پروژه آبرسانی در این شهرستان را با حضور فرماندار و جمعی از مدیران کل افتتاح کرد که با بهره برداری از این پروژه بیش از ۶ هزار نفر در این شهرستان از آب آشامیدنی سالم بهره مند می شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در این آیین گفت: برای این پروژه ۸۶ میلیارد ریال هزینه شده و طول خط انتقال پنج هزار و ۷۰۰ متر است.

سعید هژبری افزود: با بهره‌برداری از این پروژه بیش از ۶ هزار نفر از مردم این شهرستان از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

امروز همچنین جایگاه سی ان جی هلیلان با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری شده و اشتغالزایی هشت نفر افتتاح شد که این جایگاه سوخت، بیست و چهارمین جایگاه سی ان جی استان بوده که به بهره برداری رسید.

امروز همچنین مسیر دسترسی به یادمان شهدای گمنام هلیلان با اعتبار بیش از از ۱۳ میلیارد ریال و ۳۵ واحد مسکن محرومان به بهره برداری رسید

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۵۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان