//
کدخبر: ۳۶۰۹۶۳ //
امام جمعه چرداول؛

مسولین مشکل تامین زمین برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی چرداول راحل کنند

امام جمعه چرداول گفت: احداث درمانگاه تامین اجتماعی چرداول گرفتار مشکل تامین زمین است که ضروری است تا مسئولین همگام با مردم برای حل این مشکل اهتمام ویژه ای داشته باشند

مسولین مشکل تامین زمین برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی چرداول راحل کنند
تابه گزارش فرتاک نیوز ، حجت الاسلام “محمد جواد قنبر بیگی”،  امام جمعه چرداول  گفت: دسترسی به مراکز وبهداشت وسلامت در دنیای امروز یک امر ضروری است که با افزایش میزان سلامت در سطح جامعه  باعث بهبود خدمت رسانی به آحاد مردم می شود

وی افزود: هرچه میزان پزشک ومراکز درمان در جامعه بیشتر باشد خدمات کیفیت بهتری پیدا می کند و رضایت مندی مردم را بالا می برد.

قنبربیگی در ادامه گفت: شهرستان چرداول به عنوان یکی از مبادی اصلی ورودی استان ایلام همواره مقصد گردشگران و همچنین استان هاو شهرستان های همجوار هست که نیازاست تا زیرساخت های این شهرستان به خصوص در بخش درمان تقویت شود.

امام جمعه چرداول خاطرنشان کرد: قرار است درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان چرداول احداث شود که احداث این درمانگاه قطعا کیفیت خدمات درمانی به مردم را افزایش خواهد داد.

وی در ادامه گفت: همچنین این درمانگاه می تواند به شهرستان های همجوار مانند هلیلان و سیروان هم خدمات درمانی انجام دهد بنابراین با توجه به حجم جمعیتی که این درمانگاه دارد باید تامین اجتماعی اهتمام ویژه ای برای احداث آن داشته باشد.

قنبربیگی بیان داشت: متاسفانه همچنان مشکل تامین زمین برای احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان چرداول حل نشده که نیاز مسئولین با همکاری مردم نسبت به تهیه زمین مورد نیاز اهتمام ویژه ای داشته باشند.

امام جمعه چرداول تصریح کرد: برخی خبر ها از این احداث این درمانگاه در شهرستان های دیگر می رسد که با توجه وضعیت و بافت جمعیتی شهرستان چرداول مطالبه به حق مردم احداث درمانگاه تامین اجتماعی  دراین شهرستان است و نمی توان آن را به شهرستان دیگری انتقال داد.

 

انتهای پیام/

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۰۹۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان