//
کدخبر: ۳۵۳۷۲۱ //

دستور شناسایی والدین نوزاد رها شده در نازی آباد صادر شد

سرپرست دادسرای ناحیه 16 تهران از صدور دستورات لازم به مرجع انتظامی جهت مراقبت از طفل رها شده در نازی آباد، حفظ امنیت محل و نیز شناسایی پدر و مادر احتمالی یا فرد رها کننده نوزاد خبرداد.

دستور شناسایی والدین نوزاد رها شده در نازی آباد صادر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، نجف جابری، معاون دادستان و سرپرست دادسرای بعثت اعلام کرد: به محض دریافت گزارش مربوط به پیدا شدن یک نوزاد رهاشده در حوزه کلانتری ۱۳۰ نازی آباد و حوزه قضائی دادسرای ناحیه ۱۶، جهت بررسی حال عمومی نوزاد و وضعیت نگهداری و روند درمان وی از بیمارستان بازدید نمودیم.

وی افزود: حسب اعلام پزشک مراقب در بیمارستان، کلیه آزمایش‌های لازم من جمله هپاتیت و ایدز و.. از نوزاد اخذ و پاسخ منفی بوده است و صرفاً به لحاظ رها شدن در سطل زباله، لوب چپ ریه و پای راست نوزاد دچار عفونت و آسیب شده و مراحل درمانی ادامه دارد.

این مقام قضائی تصریح کرد: به مدیریت بیمارستان تاکید شد تمام تمرکز بر روی درمان نوزاد باشد و در صورت کمبود امکانات و نیاز به درمان تخصصی به بیمارستان تخصصی و طبی اطفال منتقل شود.

سرپرست دادسرای ناحیه ۱۶ تهران با اشاره به این که دستورات لازم به مرجع انتظامی جهت مراقبت از طفل، حفظ امنیت محل و نیز شناسایی پدر و مادر احتمالی یا فرد رها کننده نوزاد صادر شده است، اظهار داشت: تحقیقات لازم در این خصوص در حال انجام است و حال عمومی نوزاد خوب گزارش شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۷۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان