//
کدخبر: ۳۵۳۱۶۳ //

قدردانی استاندار ایلام ازعملکرد بانک های ملی وکشاورزی درجذب وپرداخت تسهیلات تبصره ۱۸

استاندارایلام؛بانک های ملی وکشاورزی استان در پرداخت و جذب تسهیلات تبصره ۱۸ عملکرد خوبی داشته اند وسایر دستگاهها و بانکهای عامل که کم کاری داشته اند باید پاسخگو عملکرد خود باشند.

قدردانی استاندار ایلام ازعملکرد بانک های ملی وکشاورزی درجذب وپرداخت تسهیلات تبصره ۱۸
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر حسن بهرام‌نیا در نشست کارگروه تبصره ۱۸ با تاکید بر پرداخت کامل این تسهیلات توسط دستگاه های اجرایی و بانک‌های عامل گفت: باید کل مبلغ و سهم استان از تسهیلات تبصره ۱۸ پرداخت شود و در این راستا هیچ قصور از سوی دستگاه‌های اجرایی و بانک عامل پذیرفتنی نیست.

استاندار ایلام با تاکید بر این مهم که مدیران بانک ها دو هفته مهلت دارند که مبلغ اعتبارات تبصره ۱۸ را پرداخت کنند، اظهار داشت: اعطای این تسهیلات به ذینفعان از یک سو در اشتغال و تولید و از سوی دیگر در معیشت و سفره مردم تاثیر گذار است.

وی در ادامه خطاب به برخی بانک هایی که در جذب تسهیلات تبصره ۱۸ تعلل کردند، گفت: مدیر بی اختیار نمی خواهیم، مدیران بانک ها باید پاسخگو عملکرد خود در راستای ارائه تسهیلات به مردم باشند.

دکتر بهرام نیا با تاکید بر این نکته که مدیران حوزه اقتصادی استان باید با دست پر به جلسه بیایند، افزود: آبروی استان، بانکها و جلسه کارگروه تبصره ۱۸ در گرو پرداخت کامل این تسهیلات است و اگر یک ریال از اعتبارات عودت داده شود  دستگاهها و بانکهای مرتبط باید پاسخگو عملکرد خود باشند.

وی با بیان اینکه بانکها بایست در راستای شعار سال ۱۴۰۱ اهتمام جدی داشته باشند و فرمایشات مقام معظم رهبری را اجابت کنند، گفت: در این زمینه مهم ترین هدف بانکها حمایت از تولید، اشتغالزایی و اعطای تسهیلات است و در این راستا باید یار و یاور تولید کنندگان باشند.

نماینده عالی دولت در استان با قدردانی از عملکرد بانک کشاورزی و بانک ملی استان به دلیل جذب و پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ گفت: عملکرد این دو بانک در مقایسه با سایر بانک ها رضایت بخش است که امیدواریم این روند استمرار داشته باشد.

وی در ادامه گفت: برای سهولت و تسریع در پرداخت تسهیلات به طرح‌های مصوب شده استان، طرح های معرفی شده به هر بانک بیش از رقم و سهم هر بانک است که در این شرایط اگر هر طرحی حائز شرایط پرداخت نبود سریعا طرح جایگزین معرفی شود.

وی افزود: همه بانکهای خصوصی و دولتی در قبال خواسته های مردم وظیفه دارند و باید طبق ضوابط و قوانین تعریف شده به مردم تسهیلات و خدمات ارائه دهند.

دکتر بهرام نیا با عنوان این مطلب که در مجموع عملکرد بانکهای استان خوب بوده است اظهار داشت: امیدواریم معدل عملکرد بانکهای استان در پایان تیرماه سال‌جاری رتبه نخست کشور را به خود اختصاص دهد.

وی لازمه تسریع در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ را تعامل بین دستگاه ها و بانک ها عنوان کرد و گفت: به هیچ عنوان زنجیره اتصال و ارتباط دائم بین بانکها و دستگاه ها برای پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ نباید قطع شود.

وی افزود: روز گذشته با مدیرعامل بانک کارآفرینی امید دیدار و گفتگو داشتیم و این بانک برای پرداخت تسهیلات به تمامی طرحهای استان ایلام اعلام آمادگی کرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۳۱۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان