//
کدخبر: ۳۴۶۸۴۵ //
‍ شهردار کرمانشاه:

از شرکت‌های دانش بنیان حمایت خواهیم کرد/ در مدیریت شهری به فناوری‌های نوین نیازمندیم

شهردار کرمانشاه گفت: فعالیت های خوبی در شرکت های دانش بنیان کرمانشاه صورت گرفته است که از آنان حمایت خواهیم کرد.

از شرکت‌های دانش بنیان حمایت خواهیم کرد/ در مدیریت شهری به فناوری‌های نوین نیازمندیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 دکتر نوروزی در دیدار با رئیس و معاونین جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اشاره به اینکه تولید دانش خوبی در جهاددانشگاهی انجام گرفته است اظهار داشت: حتما در بخش های مختلف مدیریت شهری از آن استفاده خواهیم کرد. 

وی با اشاره به نام گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری با عنوان تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین افزود: آمادگی حمایت از شرکت های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت های این شرکت ها را در شهرداری داریم.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: فعالیت شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور، امید بخش است و هر حمایتی در این بخش ممکن باشد از این جوانان انجام خواهیم داد.

نوروزی ادامه داد: در زیبا سازی شهر و مدیریت هوشمند به فناوری های نوینی نیاز داریم که از ظرفیت های خوب شرکت های پارک علم و فناوری کرمانشاه استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه به ضرورت استفاده از مطالعات پژوهشی پژوهشگران و جامعه شناسان جهاددانشگاهی درخصوص مناطق حاشیه ای شهر کرمانشاه اشاره کرد و گفت: حاشیه نشینی از معضلات بزرگ کلان شهرها بخصوص کرمانشاه است که باید با پشتوانه مطالعه و کار علمی در جهت حل آن تلاش کنیم.

شهردار کرمانشاه در پایان بر انعقاد تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک بین شهرداری و جهاد دانشگاهی تاکید و خاطر نشان کرد: همکاری بین جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه و شهرداری راهگشای رفع بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه خواهد شد.

گفتنی‌است که در این دیدار رئیس و معاونین جهاد دانشگاهی کرمانشاه به تشریح عملکرد و برنامه‌های خود در این دانشگاه پرداختند و نقطه نظرات خود را برای رفع مشکلات شهری ارائه کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۶۸۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان