//
کدخبر: ۲۵۲۲۲۹ //
استاندار کرمانشاه:

بسترهای لازم در کرمانشاه برای جهش اقتصادی فراهم شده است

استاندار کرمانشاه با اشاره به تدوین اسناد توسعه ای استان گفت: سیاست ها و راهبردهای توسعه ای استان در راستای تحقق اهداف پیش بینی شده مبنی بر جهش تولید تبیین خواهد شد.

بسترهای لازم در کرمانشاه برای جهش اقتصادی فراهم شده است
به گزارش فرتاک نیوز،

هوشنگ بازوند در گفت و گویی با رادیو کرمانشاه ضمن اشاره به نامگذاری سال 1399 توسط مقام معظم رهبری و رهنمود ایشان مبنی بر جهش تولید اظهار داشت: اسناد اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و اشتغال استان کرمانشاه با افق 1400 تهیه شده و بر این اساس به منظور تحقق این مهم از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود در بخش دولتی و خصوصی استفاده خواهیم کرد.

استاندار کرمانشاه افزود: علی رغم مشکلات عدیده ی سال گذشته؛ خوشبختانه موفق شده ایم روند کاهشی نرخ بیکاری استان را تداوم بدهیم و بر اساس آمار و مستندات ارائه شده 3 درصد هدف گذاری کاهش نرخ بیکاری تحقق یافته و با ایجاد 22 هزار شغل خالص گامی موثر در مسیر پیشرفت و توسعه استان برداشته شده که به یقین نتیجه همراهی و همدلی مردم و مسوولین است.

وی فرمایش و تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر سرعت در رونق و ایجاد جهش تولید با 10 برابر کردن تلاش ها را خاطرنشان ساخت و بیان داشت: در این مسیر با ورود سرمایه گذاران داخلی و خارجی، ظرفیت های ویژه ی استان کرمانشاه از جمله دارا بودن مرزهای رسمی با کشور عراق امکان توسعه و جهش تولید با رویکرد افزایش صادرات نیز میسر است.

مقام ارشد استان در خاتمه به کلیه مدیران دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد برای تحقق جهش تولید آمادگی کامل را داشته باشند و با تسهیل گیری، رفع موانع و کاهش بوروکراسی اداری زمینه حضور بیشتر بخش خصوصی را فراهم و از تمامی ظرفیت های موجود نیز استفاده نمایند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۲۲۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان