//
کدخبر: ۳۴۸۹۷۴ //
استاندار ایلام

کشتارگاه ایوان تا ۲ ماه آینده باید به بهره برداری برسد

استاندار ایلام گفت: کشتارگاه صنعتی دام ایوان با ارائه تسهیلات بانک کشاورزی حداکثر تا ۲ ماه آینده باید به بهره برداری برسد

کشتارگاه ایوان تا ۲ ماه آینده باید به بهره برداری برسد
به گزارش فرتاک نیوز، حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات کشتارگاه دام ایوان اظهار داشت: با مساعدت و همکاری بانک کشاورزی و جهاد کشاورزی استان مقرر شد پس از بازدید هیات کارشناسی خبره و برآورد اعتبارات لازم برای بهره برداری این مجموعه، بانک ۷۰ درصد و مدیر طرح ۳۰ درصد را پرداخت کند.

 

وی افزود: این کشتارگاه با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در صورت بهره برداری ۷۳۰ تن در سال ظرفیت دارد و برای حدود ۳۰ نفر اشتغالزایی دارد.

استاندار ایلام هدف از تشکیل چنین نشست هایی را تکمیل طرح عنوان کرد و یادآور شد: هر میزان بهره برداری این طرح صنعتی با تاخیر همراه باشد سرمایه مدیر طرح و دولت هدر خواهد رفت و هدف ما تسریع در تکمیل طرح هاست.

بهرام نیا ادامه داد: سال گذشته از عملکرد خوب بانک ملی و کشاورزی تقدیر شد و از این بانک ها به عنوان بانک های تسهیگر انتظار می رود برای تکمیل این طرح ها مساعدت کنند.

به گزارش ایرنا، کشتارگاه صنعتی دام ایوان در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۸۰۰ متر با زیربنای یک هزار و ۱۱۸ متر مربع سال ۹۶ کلنگ‌زنی و در صورت بهره برداری برای ۳۰ نفر اشتغال زایی ایجاد می کند.

این کشتارگاه دارای سالن‌های قرنطینه، انتظار، کشتار، اتاق‌های کنترل، ناظر شرعی، بسته‌بندی و مسئول شیفت، پیش‌سردکن، سردخانه، آزمایشگاه و تصفیه‌خانه است

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۸۹۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان