//
کدخبر: ۳۴۵۵۰۸ //

‍ ارایه خدمات پزشکی و دندانپزشکی رایگان به بیش از ۳۵۰ بیمار نیازمند در شهرستان هلیلان

رییس کمیته امداد هلیلان از ارایه خدمات پزشکی رایگان به بیش از ۳۵۰ بیمار نیازمند و مددجوی این نهاد در این شهرستان توسط گروه جهادی سفیران سلامت خبر داد

‍ ارایه خدمات پزشکی و دندانپزشکی رایگان به بیش از ۳۵۰ بیمار نیازمند در شهرستان هلیلان

به گزارش فرتاک نیوز ایلام،عزیزمراد غلامی بیان کرد: در راستای سیاست های خدمت رسانی و محرومیت زدایی کمیته امداد و استفاده از ظرفیت گروههای جهادی و خیرین نیکوکار، شهرستان هلیلان  به مدت چهار روز میزبان گروه جهادی سفیران سلامت  وابسته به بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی قم در زمینه های پزشکی و دندان پزشکی بود.

وی گفت: گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی قم به منظور ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی به مردم محروم شهرستان هلیلان با همکاری کمیته امداد، فرمانداری و برخی دستگاههای دیگر از پنجم تا هشتم فروردین 1401میزبان گروه 80نفری از  پزشکان دانشگاه علوم پزشکی استان قم بود.

وی ادامه داد: در مدت چند روز حضور این گروه جهادی در خلیلان تعداد بیش از ۳۵۰ نفر از مددجویان و نیازمندان از خدمات پزشکی و دندانپزشکی این گروه برخوردار و تعداد خدمات ارایه شده به این گروه از نیازمندان بیش از ۵۰۰ خدمت بوده است.

غلامی تصریح کرد:  در این مدت ۴روز  این گروه جهادی در حوزه‌های دندانپزشکی، داخلی، زنان و زایمان، عمومی،اطفال و غدد  به نیازمندان و بیماران تحت حمایت کمیته امداد  شهرستان خدمات پزشکی ارائه دادند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۵۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان