//
کدخبر: ۳۳۷۹۶۰ //

ماجرای نوجوانی که ناجوانمردانه قضاوت شد

مهرشاد سهیلی نوجوان جهادی که این روزها توسط برخی رسانه‌ها قضاوت می‌شود از ماجرای اخاذی توسط روزنامه فرهیختگان سخن گفت.

ماجرای نوجوانی که ناجوانمردانه قضاوت شد

به گزارش فرتاک نیوز، مهرشاد سهیلی نوجوان جهادی در گفتگوی کلاب هاوسی گفت: خبرنگار فرهیختگان به دنبال اخاذی دویست میلیونی از وی بود و به همین دلیل از روزنامه فرهیختگان شکایت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این قبیل پرونده‌سازی‌های کاذب جوانان هم نسل مرا از فعالیت‌های اجتماعی سرخورده می‌کند افزود: هدف فعالیت ما فقر زدایی در مناطق محروم کشور بوده و ازآنجاییکه جزو آقازاده‌ها و شمال شهر نشین‌های تهران نیستم به من حمله می‌شود.

سهیلی عنوان کرد: من در منطقه‌‌ای فعالیت می‌کنم که بسیاری از خانواده‌ها ماه‌ها رنگ گوشت و میوه را به خود نمی‌بینند و گرفتار بحران تغذیه هستند و به دلیل همین شرایط من میخواهم صدای نسل خود در عرصه محرومیت‌زدایی باشم.

وی ادامه داد: با علما و مراجع معظم ملاقات کردم تا موضوع فقر زدایی از مناطق محروم را برایشان پر‌اهمیت کنم همان کاری که گرتا تونبرگ سوئدی در موضوع محیط زیست انجام می‌دهد. همچنین، همه فعالیت‌های گروه ما شفاف و پاک بوده و اگر امسال این افراد سندی علیه من داشتند حتما به قوه قضاییه مراجعه می‌کردند.

سهیلی در پایان خاطر نشان کرد: برای تخریب من از طرف بنده نامه‌ای به رهبری جعل کردند و شماره موبایل شخصی مرا نیز زیر امضایم قرار دادند.

منبع خبر:سود نیوز

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۷۹۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان