//
کدخبر: ۳۲۸۸۷۴ //

حمله دوم در دیالی عراق؛ دست‌کم ۷ نفر کشته شدند

پس از حمله خونین دیشب عناصر سازمان تروریستی داعش به شرق عراق، رسانه‌ها از حمله‌ای دیگر در استان دیالی و کشته شدن 7 نفر خبر دادند.

حمله دوم در دیالی عراق؛ دست‌کم 7 نفر کشته شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

 منابع خبری، امروز (چهارشنبه)، گزارش دادند که عده‌ای افراد مسلح به منطقه «نهر الامام» در مجاورت روستای  «الرشاد» که شامگاه سه‌شنبه شاهد حمله‌ای خونین بود، حمله کرده‌اند.

منابع عراقی در واپسین ساعات روز گذشته خبر داده بودند که عناصر سازمان تروریستی داعش به روستای الرشاد واقع در شهرستان المقدادیه حمله کرده‌اند که در پی آن، بیش از بیست نفر کشته و زخمی شدند.

پایگاه خبری «نینا»، امروز، به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که در پی حمله دوم در استان دیالی (شرق عراق)، تعدادی کشته شده‌اند و خانواده‌های ساکن در منطقه، محل زندگی خود را ترک کرده‌اند.

یک منبع امنیتی عراقی نیز به خبرگزاری «اسپوتنیک» گفت که عده‌ای افراد مسلح ناشناس به روستای نهر الامام هجوم بردند و هفت نفر را کشتند و همچنین تعدادی از خودروها و خانه‌های این روستا را به آتش کشیدند.

منبع مذکور اضافه کرد که نیروهای امنیتی ارتش و پلیس در روستا مستقر شده‌اند و اوضاع در حال حاضر تحت کنترل است.

با این حال، کانال تگرامی «صابرین نیوز» می‌گوید که این حمله در پاسخ به یورش دیشب انجام شده و عشایر «بنی تمیم» به روستاهای داعشی‌ها در منطقه نهر الامام حمله کرده‌اند.

اما پایگاه خبری نینا در گزارش خود اشاره کرد که تحقیقات همچنان در جریان است تا مشخص شود آیا این یورش در پاسخ به حمله دیشب رخ داده است یا خیر.

صابرین نیوز می‌گوید که «در این حمله ۱۱ تروریست کشته شده‌اند».

این حمله در حالی صورت گرفته است که عناصر داعشی، شامگاه سه‌شنبه، با سلاح‌های نیمه‌سنگین و سبک به اهالی منطقه الرشاد حمله کردند.

کانال تلگرامی صابرین نیوز دیشب گزارش داد که در پی این حمله ۱۳ نفر کشته و دست‌کم ۱۰ تن دیگر مجروح شده‌اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۸۸۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان