//
کدخبر: ۳۲۵۴۶۸ //

‍ یادواره ۲۰۵ شهید شهرستان چرداول برگزارشد

یادواره ۳ هزار شهید استان و ۲۰۵ شهید شهرستان چرداول با حضور امام جمعه استان، فرمانده سپاه امیرالمومنین، فرماندار چرداول، امام جمعه شهرستان و دیگر مسئولین شهرستان عصر امروز در استادیوم ورزشی شهر سرابله برگزار گردید.

‍ یادواره  ۲۰۵ شهید شهرستان چرداول برگزارشد

به گزارش فرتاک نیوز ؛سعیدرضا کریمیان فرماندار چرداول با اشاره به زنده بودن یاد و خاطره شهیدان گرانقدر، اظهار داشت: الگوگیری از روحیه جهادی و انقلابی و فرهنگ مقاومت شهدا و رزمندگان، راهکار مقابله با تهدیدها و توطئه های دشمن در عصر حاضر است. قدم گذاشتن در راه و منش شهدا، پیروزی علیه توطئه دشمنان و عزت و سربلندی ایران را به همراه خواهد داشت.

فرماندار چرداول با بیان اینکه در مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم های دشمن، ملت ایران در مسیر امتحان الهی قرار گرفته است، افزود: هر ملتی با توکل به خدا ایمان و اعتماد به نصرت الهی جهاد کند، قطعا پیروز میدان است.

وی گفت:  گرامیداشت یاد و خاطره شهدا که با کمترین امکانات و تجهیزات در مسیر جهاد و شهادت قدم نهادند، الگویی برای جوانان نسل بعد از انقلاب و شناخت و تبیین روحیه فداکاری و جانفشانی در برابر تهدید های دشمن خواهد بود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار امام جمعه محترم استان گفت : امروز به برکت خون شهدا، جمهوری اسلامی قدرتی دارد که در دنیا مطرح است و همه ما قدردان ستاره های درخشانی هستیم که جان خود را فدای اسلام کردند.

وی افزود؛ امروز نیاز داریم نام ، یاد و فرهنگ شهدا را لحظه لحظه در جان و دلهای خود و خانواده هایمان زنده نگه داریم.

اجرای مداحی توسط مداح اهل بیت و اقامه نماز مغرب و اشا به امامت حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار پایان بخش این مراسم بزرگ بود.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۵۴۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان