//
کدخبر: ۳۰۳۰۳۳ //

آخرین جلسه شورای اداری شهرستان چرداول درسال ۹۹ برگزارشد

آخرین جلسه شورای اداری شهرستان چرداول درسال ۹۹ باموضوع برگزاری انتخابات ومبارزه با بیماری کرونا با حضورمدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان برگزارکردید.

آخرین جلسه شورای اداری شهرستان چرداول درسال ۹۹ برگزارشد

به گزارش فرتاک نیوز؛الیاس فتاحی فرماندارچرداول  دراین جلسه با بیان اینکه انتخابات پیش رو برای آینده کشور بسیار سرنوشت‌ساز است گفت: در مقطعی قرار داریم که مشارکت بالای مردم در انتخابات ۱۴۰۰ گره‌های کشور را باز و مشارکت پایین نیز مشکلات رابیشتر خواهد کرد. 

وی با بیان اینکه شرکت در انتخابات وظیفه مهم دینی، اخلاقی و ملی است تاکید کرد: امروز سلامت، امنیت و مشارکت بالای انتخابات مهم است و حتما این مساله را  رصد می کنیم.

وی گفت: همکاری وهمدلی دستگاههای اداری ،نهادها وامام جمعه محترم ودستگاه قضادرسطح شهرستان بی نظیر بوده واین همه برادری و همدلی باعث وحدت وآرامش برای مردم شهرستان شده است.

اوافزود: در ایام کرونایی تمامی دستگاهها،سازمانهای مردم نهاد نیروهای ارتش ،سپاه،بسیج ونیروی انتظامی باهمکاری وهماهنگی لازم درامرمبارزه ووپیشگیری ازاین ویروس منحوس نقش قابل توجهی ایفانموده و امروز هم باید همانند گذشته این همدلی وهمکاری برای ریشه کنی ومبارزه با کرونا ادامه داشته باشد تااینکه بتوانیم درراستایی مصوبات ستاد کرونا همانند گذشته با شیوع بیماری کرونا مبارزه کنیم

فرماندارچرداول تصریح کرد: تجمع خانوادگی و برگزاری جشن عروسی و مراسم عزاداری ها از دیگر مشکلات افزایش شیوع بیماری کویوید -۱۹ در این شهرستان است که مردم بایستی بیش از گذشته ودرایام نوروزدر رعایت فاصله گذاری ها و استفاده از ماسک و حتی المقدر در خانه ماندن همچنین و برگزار نکردن تجم و مجالس تلاش کنند.

فتاحی گفت:  برگزاری مهمانی و دورهمی ها مهمترین عامل شیوع کرونا در این شهرستان تشخیص داده شد، لذا به مردم توصیه می شود از هرگونه تجمع در منازل شخصی اجتناب کنند.

وی با تاکید بر پرهیز از مسافرت و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی در این ایام افزود: باید در مراوده های خانوادگی، تردد در اداره ها و مکان های عمومی علاوه بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تمامی نکات بهداشتی در زمینه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا مورد توجه شهروندان قرار گیرد

فتاحی درپایان گفت:کلیه مدیران دستگاهای دولتی باید بصورت آماده باش و بطور منظم درمحل کار وشهرستان حضورداشته باشند وخروج مدیران ازشهرستان بدون اجاره ممنوع است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۳۰۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان