//
کدخبر: ۲۹۲۶۸۰ //
معاون استاندار ایلام:

مسایل اقتصادی بیشترین درخواست مردم در سامانه سامد است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: مسایل اقتصادی بیشترین دغدغه و درخواست مردم این استان در سامانه سامد است.

مسایل اقتصادی بیشترین درخواست مردم در سامانه سامد است

به گزارش فرتاک نیوز;جهانگیر رستمزاد روز شنبه در حاشیه حضور در سامانه سامد اظهار داشت: در برنامه امروز که به صورت تلفنی برگزار شد حدود ۳۰ نفر در زمان دو ساعت تماس گرفتند که بیشترین دغدغه آنها اشتغال، درخواست کمک هزینه مالی، مشکلات تولیدی و مسایل اقتصادی و معیشتی بود.

وی افزود: سعی شد راهنمایی و پیگیری لازم برای مشکلات این افراد تا آنجا که قوانین و مقررات اجازه می دهد، انجام گیرد.

وی اضافه کرد: همچنین در راستای رفع مشکل برخی از واحدها ی تولیدی که امروز مطرح شد، قرار شد با حضور افراد و دستگاه های تخصصی نشست هایی برگزار شود.

رستمزاد گفت: تمام تلاش مجموعه اقتصادی استان این است که بتوانیم به هر طریقی که شده است مسایل و مشکلات را به حداقل برسانیم.

وی اظهار داشت: با وجود محدودیت های ناشی از کرونا علاوه بر حضور در سامانه سامد، روزانه به ارباب رجوعی که بیشتر متصدیان واحدهای تولیدی هستند، پاسخگو بوده و به مشکلات آنها رسیدگی می شود.

سرپرست معاونت اقتصادی استاندار ایلام گفت: این دیدارها علاوه بر جلسات هفتگی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است.

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش و پیگیری مستمر بتوان گامی اساسی در راستای رفع مشکلات مردم استان به ویژه در بخش تولید برداشته شود.

سامانه سامد یکی از فعالترین واحدهای استانداری ایلام برای رسیدگی غیر حضوری در شرایط کرونا به مسایل و مشکلات مردم بشمار می رود و روزانه دو مدیرکل در این سامانه پاسخگو دغدغه های مردم استان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۲۶۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان