//
کدخبر: ۲۸۵۱۱۵ //
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان:

گره‌گشایی از مشکلات مردم روستای فولادمحله وظیفه مسئولان است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: گره‌گشایی از مشکلات مردم شریف روستای فولادمحله در اولویت کاری دستگاه‌های اجرایی مربوط استان سمنان و وظیفه مسئولان است.


گره‌گشایی از مشکلات مردم روستای فولادمحله وظیفه مسئولان است

به گزارش فرتاک نیوز،‌ منوچهر فخری روز پنجشنبه در نشست بررسی و پیگیری رفع مشکلات روستای فولادمحله در محوطه ساختمان شورای اسلامی روستای فولادمحله افزود: با برگزاری جلسات منظم و خوبی که در هفته‌های گذشته با حضور فرماندار شهرستان مهدیشهر ، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی ، دهیار و اعضای شورای اسلامی روستای فولادمحله انجام شد ،‌ باعث شد تا برخی از مشکلات زیرساختی ناشی از بالا آمدن آب در منطقه در روزهای گذشته برطرف شد.

وی خاطر نشان کرد: در جلسات گذشته به مردم شریف روستای فولادمحله قول دادم که به منطقه سفر خواهم کرد تا از نزدیک ارزیابی هایی از میزان خسارت‌ها به دلیل بالا آمدن آب و دیگر‌ مشکلات داشته باشم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: باپیگیری های انجام شده ۲ میلیارد اعتبار برای لایروبی قنات روستای فولادمحله در نظر گرفته شد و اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان هم از محل ماده ۵۸ مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال برای رفع مشکل زیرساختی در این روستا در نظر گرفته است‌‌.

فخری گفت: از محل ماده ۱۶ هم اعتباراتی از سوی اداره کل مدیریت بحران استانداری سمنان برای لایروبی قنات و رفع دیگر مشکلات زیرساختی روستای فولادمحله در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: برای لایروبی قنات بیل مکانیکی از سوی شرکت آب منطقه‌ای سمنان تامین خواهد داشت و اداره کل مدیریت بحران استانداری پیگیری های لازم را برای هماهنگی دستگاه های اجرایی استان برای تسریع در رفع مشکل اهالی روستای فولادمحله انجام دهد.

فخری گفت: رفع مشکلات روستای فولادمحله عزم تمامی مدیران کل دستگاه های اجرایی استان را می‌طلبد و همه ما به نوعی برای رفع این مشکلات وظیفه دایم.

وی ادامه داد: مدیرکل مدیریت بحران استانداری در شنبه هفته آینده بار دیگر به روستای فولادمحله سفر خواهد کرد تا از نزدیک شاهد حُسن اجرای طرح های مصوب امروز باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: همچنین فرماندار شهرستان مهدیشهر هم به منظور بررسی و پیشرفت فیزیکی طرح های زیرساختی در حال احداث یک هفته دیگر به روستای فولادمحله سفر داشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۵۱۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان