//
کدخبر: ۲۷۲۸۸۸ //

ایجاد ناحیه در شهرداری منطقه دو سمنان در راستای حل مشکلات محله

شهردار سمنان از ایجاد سه ناحیه در شهرداری منطقه دو سمنان در راستای حل مشکلات محله خبر داد.

ایجاد ناحیه در شهرداری منطقه دو سمنان در راستای حل مشکلات محله

 سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان در نشست شورای محله بهارستان که در محل شهرک بهارستان سمنان تشکیل شد گفت :  به منظور پیگیری و حل مشکلات و مسائل شهروندان در مناطق مختلف شهر ، ناحیه های شهرداری شکل می گیرند که تاکنون دو ناحیه در سطح منطقه یک تشکیل شده و اولین ناحیه منطقه دو در محدوده شهرک های پیامبر اعظم (ص) ، علی بن ابی طالب (ع) و بهارستان بزودی راه اندازی می شود .

به گزارش فرتاک نیوز؛ ناظم رضوی از اجرایی شدن طرح دریافت پسماندهای خشک از درب منازل اشاره کرد و گفت : یکی از قابلیت های مهم پروژه سمنان کارت الکترونیکی شدن فرایندهای خدمات شهری است که شهروندان می توانند با سمنان کارت در فاز اول از خدمات شهری شهرداری شامل خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی ، شهربازی و استخر استفاده نمایند .

در این نشست که با حضور اعضای شورای محله بهارستان و مدیران شهری انجام شد حجت الاسلام فامیلی رییس شورای محله بهارستان مشکلات شهرک را بیان داشت و گفت : محله اسلامی بهارستان در سال 95 به همت مردم و همکاری دستگاه های اجرایی سمنان و بویژه شهرداری سمنان در این محله تاسیس شد .

معتمد محله بهارستان از وجود ده کمیته در شورای محله اسلامی خبر داد و گفت: با آغاز فعالیت کمیته ها ، روند پیگیری مسائل شهرک شدت می گیرد .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۲۸۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان