//
کدخبر: ۲۲۹۶۵۹ //
مهندس بازوند در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمانشاه:

اتمام پروژه طرح آبشوران محدوده پارکینگ شهرداری تا ١٥ روز آینده/ ارتباط کمرنگ مدیران کل دستگاه های اجرایی با مردم را نخواهم پذیرفت

نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان امروز (۱۶ آذرماه )به ریاست استاندار کرمانشاه و با حضور نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار و سایر اعضاء در سالن تدبیر استانداری کرمانشاه برگزارشد.

اتمام پروژه طرح آبشوران محدوده پارکینگ شهرداری تا ١٥ روز آینده/
ارتباط کمرنگ مدیران کل دستگاه های اجرایی با مردم را نخواهم پذیرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در ابتدای این جلسه اظهار داشت: پروژه ساماندهی طرح آبشوران در محدوده پارکینگ شهرداری تا ١٥ روز آینده تمام شود

استاندار کرمانشاه افزود: تأخیر در انجام پروژه ها بر اساس برنامه زمانبندی را نخواهم پذیرفت و تذکر فوری به مشاور و پیمانکار داده شود.

وی گفت: مشکلات تردد و کسب و کار مردم در پارکینگ شهرداری در اولویت قرار دارد و برای ١٢٠ متر طرح این میزان تأخیر قابل قبول نیست و ما باید از مردم عذرخواهی کنیم.

مهندس بازوند در ادامه با اشاره به آسانسورهای مسکن مهر شهرستان جوانرود بیان داشت: این آسانسورها نصب شده  و محوطه سازی نیز طبق درخواست مردم و بر اساس مصوبات گذشته و برنامه زمان بندی مشخص شده در دستور کار قرار گیرد.

photo_2019-12-07_13-47-38

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: مشکل پوشش آنتن دهی در نقاط کور با توجه به خرید تجهیزات توسط ارتباطات و فناوری اطلاعات سریعا با پایش عملیاتی نواحی به ویژه در مسیر راه کربلا انجام شود.

بازوند اظهار داشت: مدیران بر اساس شاخص میزان پاسخگویی به مطالبات مردمی و حضور در شهرستانها، شهرها، بخش ها و روستاها ارزیابی خواهند شد و ارتباط کمرنگ مدیران کل دستگاه های اجرایی را با مردم نخواهم پذیرفت.

مهندس بازوند بازدید های میدانی را باعث حل خیلی از مشکلات و مطالبات مردم دانست و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی برای شنیدن صحبت و درد و دل مردم وقت بگذارند.

این مسئول افزود: بخش های بیلوار و سرفیروزآباد از مزایای مناطق جنگی برخوردار می شوند و این مصوبه لازم الاجرا است.

بازوند همچنین خواهان بررسی مجدد مشکلات مناطق حاشیه نشین شهر کرمانشاه شد و تصریح کرد: هر جایی این مسائل با حضور مدیران حل می شود، با جدیت برای رفع و حل مشکلات در آن منطقه حضور خواهیم یافت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۹۶۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان