//
کدخبر: ۲۲۶۴۹۹ //

شاهچراغی: مشکلات مردم با آشوبگری عده‌ای فرصت‌طلب رفع نمی‌شود

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشکلات مردم با آشوبگری عده‌ای فرصت‌طلب که از شرایط سوءاستفاده می‌کنند، رفع نمی‌شود.

شاهچراغی: مشکلات مردم با آشوبگری عده‌ای فرصت‌طلب رفع نمی‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی که امامت جمعه سمنان را نیز بر عهده دارد، اظهار کرد: مشکلات مردم را باید در نماز جمعه عنوان کرد و ما هر هفته این کار را انجام می‌دهیم؛ اما نماز جمعه حق ندارد پای دولت و دولت‌مردان را نماز جمعه بکشاند و حق محاکمه استاندار و فرمانداران را در نماز جمعه نداریم.

وی با تأکید بر اینکه مشکلات مردم اعم از امور معیشتی، فرهنگی و ... باید با اشاره‌های کلی در نماز جمعه مطرح شود، تصریح کرد: ائمه جمعه برای هر مسأله‌ای، پای دولتی‌ها را به نماز جمعه نکشانند.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مشکلات و گلایه‌های ناشی از گرانی بنزین باید از طریق گفت‌وگو، نامه‌نگاری و تماس تلفنی باید مطرح شود، اضافه کرد: باید درایت داشت تا دغدغه‌ها به این شکل رفع شود.

شاهچراغی با بیان اینکه نماز جمعه جای توصیه مردم و مسؤولان به رعایت تقواست، اظهار کرد: نماز جمعه باید محلی برای حمایت از ولایت‌فقیه و رهبری باشد که خوشبختانه همین‌طور است؛ مشکلات مردم با آشوبگری عده‌ای فرصت‌طلب که از شرایط سوءاستفاده می‌کنند، رفع نمی‌شود.

وی تصریح کرد: مردم ایران دوستدار نظام اسلامی و کشورشان هستند و حرکت‌هایی که امروز از سوی برخی فرصت‌طلبان دیده می‌شود، کار مردم نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۶۴۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان