//
کدخبر: ۲۶۵۹۰۳ //

ملاقات عمومی شهردار منطقه‌ ۲ با شهروندان

جلسه ملاقات عمومی شهردار منطقه دو شهرداری کرمانشاه، در راستای ارج نهادن به نهضت پاسخگوئی، با هدف جلب رضایتمندی شهروندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

ملاقات عمومی شهردار منطقه‌ ۲ با شهروندان
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس عادل سلیمانی شهردار منطقه دو شهرداری با اشاره به ضرورت برگزاری جلسات ملاقات عمومی اظهار داشت: در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات شهروندان، دوشنبه‌ها جلسات ملاقات عمومی برگزار می‌شود.

وی افزود: درب اتاق‌های تمامی مدیران و مسئولان حوزه‌های مختلف شهرداری منطقه دو در همه روزهای هفته به روی ارباب رجوعان باز است و مدیران واحدها ملزم به پاسخگویی و حل مشکلات و مطالبات مراجعه کنندگان هستند.

وی ادامه داد:  باتوجه به پیچیدگی برخی مشکلات و تمایل شهروندان جهت دیدار با شهردار منطقه، جلسه ملاقات مردمی با مردم روزهای دوشنبه در ساعات اداری برگزار می شود.

شهردار منطقه دو تصریح کرد: تحقق اهداف مدیریت شهری در خصوص ساخت شهری ایده آل، در گرو رفع نیازهای زندگی شهروندی است و راه رسیدن به این مهم علاوه بر شنیدن و آگاهی از مشکلات، برنامه‌ریزی‌های صحیح و اصولی مدیریتی است که با مشارکت همه جانبه مردم و اعمال شیوه‌های مدیریتی نوین محقق شده و راهکاری اثرگذار جهت عبور از بحران های شهری است .

 

وی در پایان با بیان اینکه مشکلات مردم عموما مرتبط به حوزه شهرسازی است، عنوان کرد: موضوعات و درخواست‌های مردمی در این جلسات مطرح می شود و تلاش می ‌شود با همفکری و اهتمام ویژه، در راستای رفع چالش‌های پیش روی شهروندان گام‌های موثری برداشته شود .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۹۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان