//
کدخبر: ۲۶۵۳۳۶ //

توصیه امام جمعه یزد به نمایندگان مجلس یازدهم / ‌در ابتدای کار ‌بر رفع مشکلات مردم متمرکز شوید

امام جمعه یزد با اشاره به اینکه مردم با مشکلات زیادی روبرو شدند گفت: نمایندگان مجلس با تصویب قوانین مناسب و حذف موانع، اولویت خود را زمینه‌سازی رفع مشکلات مردم قرار دهند.

توصیه امام جمعه یزد به نمایندگان مجلس یازدهم / ‌در ابتدای کار ‌بر رفع مشکلات مردم متمرکز شوید
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد اظهار داشت: یکی از مناسبت‌هایی که در این ماه داشتیم، 14 خرداد سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره) بود.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در این روز اشاره کرد و گفت: یکی از مسائل مهمی که مقام معظم رهبری در مورد امام فرمودند این بود که امام خمینی(ره)، امام تحول بود و بعد از 1400 سال، اسلام و مکتب تشیع نیاز به یک تحول بزرگ داشت و این کار را امام انجام دادند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه ایجاد حکومت اسلامی، هدف ائمه اطهار(ع) است گفت: تحولی که امام خمینی(ره) ایجاد کرد در عرصه‌های مختلف بود و مقام معظم رهبری به چندین مورد آن اشاره کردند.

ناصری یزدی با بیان اینکه در اوایل شروع نهضت حضرت امام خمینی(ره) کسی جرات اعتراض به آمریکا یا حتی شاه را نداشت تصریح کرد: روحیه مردم در آن زمان خمود بود و خواسته‌های کوچک دنیایی و مادی داشتند ولی امام این روحیه خمود را به روحیه مقاومت و خواسته‌های کوچک مردم را به اهداف و مطالبات بسیار عظیم و بزرگ تبدیل کرد.

امام جمعه یزد روحیه آزادی خواهی، استکبارستیزی، مبارزه با ابرقدرت‌ها، ایجاد ارتباط با خدا را از جمله تغییراتی دانست که امام خمینی(ره) در بین جوانان ایران در زمان انقلاب دانست و گفت: امام خمینی(ره) تمام خواسته‌های مردم را خدایی کرد و روحیه معنوی و الهی در تمام مردم به وجود آورد.

وی با اشاره به اینکه امروز در جهان افراد زیادی داریم که نماز و قرآن می‌خوانند ولی هیچ مبارزه‌ای با استکبار و ظالمان نمی‌کنند، گفت: این همان اسلامی است که امام بزرگوار ما از آن با عنوان اسلام آمریکایی یاد کردند و آن را خطر بزرگی برای اسلام دانستند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد بر ضرورت رفع مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: مجلس جدید باید در ابتدای کار خود اساس فعالیت‌هایش را بر رفع مشکلات مردم بگذارد.

ناصری یزدی با بیان اینکه جهش تولید صرفا به معنای افزایش تولیدات کارخانه‌ها نیست تاکید کرد: نمایندگان باید زمینه‌سازی لازم برای رفع موانع پیش روی جهش تولید را انجام دهند و زمینه لازم برای تحقق جهش تولید را فراهم کنند.

امام جمعه یزد افزود: جهش تولید باید در عرصه مواد اولیه و ماشین آلات تحقق پیدا کند و به گونه‌ای به پیش برویم که با هر فشار از سوی خارج کشور مشکلات اقتصادی در این کشور به وجود نیاید.

وی توجه به حفظ عفاف و حجاب در جامعه را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: نباید بگذاریم دشمنان هرآنچه که می‌خواهند در جامعه جولان دهند و فرهنگ ناب اسلامی ایرانی مردم ما را از بین ببرند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۳۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان